Circle K’s eMobility-team vil skape ladeopplevelser i verdensklasse

De aller fleste kjenner til Circle K og kan med lukkede øyne gjette fargen og utseende på logoen uten betenkningstid. Circle K er en sterk merkevare som en av Norges ledende bensinstasjoner, og har 456 energistasjoner spredt over hele landet. Globalt stiller de like sterkt, med over rundt 14 000 bensinstasjoner på verdensbasis. 

Circle K satser tungt på fremtidens elbilsektor og har i flere år bygget ut et stort ladenettverk for elbiler. Til denne satsningen har de etablert en dedikert enhet – eMobility-teamet – som jobber kontinuerlig med å utvikle og tilby de beste ladetilbudene for eksisterende og nye elbilister.

Circle K illustrasjonsbilde content

Teamet skal forenkle og tilgjengeliggjøre e-mobilitet, og jobber med både merkevare og kundeopplevelse. Sammen skal de skape ladeopplevelser i verdensklasse for kundene. Markedet for elbiler vokser raskt og det jobbes nå målrettet for å tilby ladeløsninger for hele Europa. eMobility-teamet fungerer som et sentralt kompetansesenter med ansvar for den europeiske merkevarestrategien, og dette vil bli et svært spennende arbeid fremover. 

Med ambisjoner om å være et eksepsjonelt sted å jobbe, legger teamet ned mye innsats for å utvikle sine ansatte slik at de vokser sammen for å nå målet. Nå ser de etter to nye fagspesialister som vil være med å gjøre utfordringene om til muligheter. Om du er nysgjerrig på rollene som Commercial Brand Managers, kan du i følgende Q&As bli bedre kjent med selskapet, mulighetene og forventningene for tiden fremover. 

 

Bli kjent med eMobility-teamet her: 

Circle K illustrasjonsbilde content

Jeanette Johansen
Senior Manager eMobility Marketing
Linkedin-profil

– Fremover skal teamet også jobbe med å utvikle markedsføringsstrategi, verdiforslag og posisjoneringen av vårt ladetilbud. Dette er noe som trigger gründerånden i meg og jeg synes er veldig spennende!

 

Circle K illustrasjonsbilde content Elin

Elin Bøe
Director Sales & Marketing
Linkedin-profil

– Ikke bare befinner vi oss helt i sentrum av det grønne skiftet og omstillingen til elektrisk mobilitet, vi får også muligheten til å jobbe som entreprenører i en skalerende start-up, i et stort globalt selskap

 

Circle K illustrasjonsbilde content Artyom

Artyom Tchen
Group Product Manager
Linkedin-profil

– I teamet er vi profesjonelle på høyt nivå, samtidig som vi lærer fort. Vi har også nokså lik holdning alle sammen, og er positive og ydmyke. Vi jobber for de samme målene som et lag og det er ingen spisse albuer eller politikk involvert. 

 

Circle K illustrasjonsbilde content Lars

Lars Lewin
Senior Specialist Commercial Development
Linkedin-profil

– Det er en startup-mentalitet i eMobility-teamet som er helt fantastisk. Vi har fagdager og lærer av hverandre på tvers. Det er masse interesse og vilje til å utvikle seg, og det er veldig inspirerende. 

 

Les mer om rollene som Commercial Brand Managers her

Illustrasjonsbilde Circle K content