Sector Alarm søker Performance Marketing Manager

Er du en analytisk, resultatorientert Performance Marketing Manager, som ønsker å jobbe med innsiktsdrevet digital markedsføring?

 

Sector Alarm har hatt en sterk økonomisk og organisk vekst de siste årene, og er en av Europas ledende sikkerhetsleverandører. For å støtte den kontinuerlige veksten, ser vi etter deg som ønsker å jobbe som Performance Marketing Manager.

Som vår nye Performance Marketing Manager vil du være en del av et energisk og sosialt team på 4 personer, med høy kompetanse på sine fagområder. Du vil jobbe på tvers av organisasjonen og samarbeide tett med Sector Alarm i andre land, vår Group-funksjon, og andre eksterne samarbeidspartnere. Dette vil gi deg en unik mulighet for videre læring og personlig utvikling, innenfor et fagområde som du selv tar stort eierskap til. I denne stillingen har du muligheten til å jobbe 100% remote, og du kan utføre dine arbeidsoppgaver fra hvor som helst i Norden. Stillingen rapporterer til markedsdirektøren.

Dine arbeidsoppgaver som Performance Marketing Manager vil være:

  1. Innsiktsdrevet digital markedsføring for å skape konkrete og målbare resultater.
  2. Ansvarlig for alle leadsgenererende kampanjer og markedsaktiviteter i digitale kanaler, hovedsakelig paid search, paid social og display.
  3. Lede og overvåke digitale markedsaktiviteter, fra strategi til gjennomføring. Både operativt og strategisk ansvar.
  4. Fortløpende analysere resultater av digitale kampanjer, samt definere og igangsette nødvendige tiltak, videre kontinuerlig testing for å optimalisere kampanjer og kanaler

 Kompetanse og Erfaring :

  • Relevant akademisk bakgrunn, minimum på Bachelor-nivå
  • Minst 3 års erfaring med performance, helst fra byrå eller annonsør. Erfaring fra forsikringsbransjen og abonnementsmodeller er et pluss
  • Faglig tyngde innenfor søk
  • Erfaring med Google Marketing Platform (Analytics, Google Ads, DV 360 og/eller Google Tag Manager) og Facebook Ads Manager
  • Hands-on kunnskap om systemer og prosesser som er nødvendige for å opprette og optimalisere display kampanjer
  • Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner i norsk og engelsk

Personlige egenskaper :

Vi ser etter deg som er analytisk, forretningsorientert og har økonomisk forståelse. Du er løsningsorientert og drives av resultater. Du er selvgående, strukturert og har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.

Hva vi kan tilby:

Vi er et selskap med en positiv kultur, drevet av ambisiøse mennesker. Vi er opptatt av å jobbe målrettet mot våre mål, og vi liker å feire prestasjonene våre. Vi har et sosialt miljø med mange happenings som blant annet Summer Games og Awards. Fornøyde ansatte er vår sterkeste ressurs, og vi tilbyr muligheter for våre ansatte til å vokse og utvikle seg både profesjonelt og personlig. Vi kan også tilby deg gode lønnsbetingelser med fastlønn og bonus.

 

Kontaktpersoner:

Eivind Ruud Johnsen

Partner og rådgiver

922 82 349

eivind@teft.no
linkedin icon

Marte Palm Steen

Rådgiver

412 66 666

marte@teft.no
linkedin icon