Telenor søker Tjenestedesigner

I vår Service Design Lab driver vi digital transformasjon med ambisjon om å digitalisere egne prosesser og utvikle gode digitale løsninger for våre sluttkunder. Vi er 35+ designere som jobber tverrfaglig med innsiktsbaserte prosesser for å sikre optimale kundereiser. Vårt mål er å skape innovative og relevante tjenester for våre kunder og en legge til rette for en stadig høyere grad av digitalisering og personalisering i alle kundekanaler.

Nå ser vi etter deg som har noen års erfaring med å jobbe med tjenestedesign, gjerne rettet mot selvbetjening i digitale kanaler.

Vi ser etter deg med følgende kvalifikasjoner:

  • Noen års erfaring med tjenestedesign, interaksjonsdesign og UX
  • Helst erfaring med design sprint, smidig utvikling og tverrfaglige team
  • Erfaring med digitale innholds- og selvbetjeningsløsninger
  • Jobbe operativt i arbeidet mot fremtidens digitale hverdag
  • Evne til å forstå og finne en optimal balanse mellom kundeverdi, forretningsverdi og teknologiens mulighetsrom.
  • Snakker et skandinavisk språk og kommuniserer godt på engelsk

Som person er du:

  • Kreativ, selvgående og initiativrik
  • En faglig bidragsyter som er løsningsorientert og fleksibel
  • En gjennomfører
  • Evne å formidle komplekse problemstillinger visuelt, skriftlig og muntlig
  • Både oppgave- og menneskeorientert

Arbeidsoppgaver:

  • Kartlegging og design av kundereiser og selvbetjening
  • Samarbeide tett med ulike roller fra hele verdikjeden med fokus på å få frem kundens stemme.
  • Jobbe operativt med alle deler av designprosessen
  • Bidra med å skape en kultur for brukersentrert tenkning drevet av empati, entusiasme og kreativitet
  • Innhenting og bruk av kundeinnsikt (både kvalitative og kvantitative metoder)
  • Ta design lead i relevante innovasjons- og utviklingsprosjekter
  • Fasiliterere og gjennomføre innsiktsarbeid, analyse og idé- og konseptutvikling, prototyping, brukertesting, implementering og læring
  • Understøtte utvikling av fremtidens betjening i B2B markedet
  • Aktivt drive utvikling mot økt selvbetjening i våre digitale kanaler med bruk av design metodikk
  • Identifisere og iverksette tiltak for å bedre kundeopplevelsen

Telenor/Telenor Service Design Lab kan tilby:

  • Arbeid med ett sterkt varemerke og eksponering mot et stort antall brukere
  • En moden organisasjon for bruk av design i sine prosesser- design er og har vært over tid et strategisk satsningsområde for Telenor
  • Et voksende og sterkt design fagmiljø med fokus på kompetanseutvikling og erfaringsutveksling (35+ utøvende designere i dag)
  • Tilpasset lokaler for designarbeid – Telenor Service Design Lab – arealer for kreativ samhandling, testlaber/observasjonsrom til brukertesting og felles arbeidssone for alle designere
  • Faglig spennende oppgaver i samarbeid med andre designere i designteamet og andre kompetanseområder i Telenor
  • Mulighet til å sette retning på Telenors digitale agenda
  • Stor fleksibilitet i hverdagen.
  • Konkurransedyktig lønn og meget gode pensjons- og forsikringsordninger
  • 1 ekstra ferieuke (totalt 6 uker)
  • Et stort utvalgt av ansattefordeler – (trening, hytteutleie etc.)
  • Og ikke minst – du får jobbe med fine folk som ler mye og har et godt sosialt miljø med plass til alle.

Les mer om Telenors Servicelab her

Har du spørsmål til stillingen kan du kontakte Victor i Teft. Vi vil gjerne ha din søknad via linken på denne siden. Vi behandler søknader fortløpende og hører derfor gjerne fra deg så snart som mulig.

 

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Martine Holen Instefjord
Kontaktpersoner:

Martine Holen Instefjord

Prosjektleder og innholdsprodusent

452 99 838

martine@teft.no
linkedin icon