Digital forretningsutvikler og Product Manager til BDO Norge

Er du genuint opptatt av gode kundeopplevelser og hvordan teknologi kan brukes til å forsterke dem? Ønsker du å være en pådriver for fortsatt digitalisering? Vi i BDO har satt oss ambisiøse mål. Nå er vi på jakt etter deg som vil bli med på reisen.

Som digital forretningsutvikler og Product Manager i BDO vil du jobbe i krysningspunktet mellom strategi,  utvikling og drift. Du vil eie visjon og retning til dine produkter, og ha ansvaret for utvikling og drift fra A til Å. Ved oppstart vil du være Product Manager for marketing automation og kundeportalen, men dette kan endre seg over tid.

Vi er i ferd med å lansere vårt nye marketing automation system. Du vil med andre ord være med fra første lansering til drift og videreutvikling. Dette er en stor satsning i BDO og du vil være en viktig bidragsyter for at systemet blir implementert i hele organisasjonen. Som Product Manager vil du være ansvarlig for at vi ser og griper mulighetene marketing automation byr på.

Ved siden av automation vil du ha ansvaret for BDOs globale kundeportal i Norge. Portalen har som mål å skape en god kundeopplevelse på tvers av tjenesteområdene våre for eksisterende kunder, og denne er godt implementert i BDO. Som ansvarlig for kundeportalen vil du arbeide med å øke brukeradopsjonen gjennom stadig forbedring og utvikling.

Som Product Manager vil du sitte i en sentral posisjon i organisasjonen og ta rollen som proaktiv rådgiver innenfor ditt fagfelt. Du vil være en nøkkelperson og et bindeledd mellom utviklere, brukere og ledelsen i BDO. Du vil være i tett dialog med ansatte i våre tjenesteområder for å sikre at produktene du har ansvaret for møter reelle behov.

Det vil være mye samarbeid med eksterne leverandører, og du kan forvente å bli et viktig ledd i videreutviklingen av BDOs MarTech-portefølje. I BDO blir Norge sett på som et foregangsland innen digitalisering og du vil også arbeide tett med internasjonale kollegaer og være en viktig ressurs inn i globale utviklingsfora i BDO.

Stillingen vil være en del av Markeds- og kommunikasjonsavdelingen og du vil rapportere til Leder for MarTech. Avdelingen vår jobber på tvers av BDOs kontorer og tjenesteområder med å iverksette og gjennomføre strategiske tiltak som styrker BDOs konkurranseposisjon og merkevare.

Les mer om avdelingen her

Ansvarsområder og arbeidsoppgaver som digital forretningsutvikler og Product Manager:

  •     Oppfølging av utvikling, forbedring og drift av produkter
  •     Forstå og håndtere forretningsbehov basert på innsikt
  •     Definere problemstillinger, spesifisere akseptansekriterier, løsninger og utviklingsoppgaver
  •     Ansvar for fremdrift, testing og implementering i ulike prosjekt
  •     Bistå alle deler av konsernet ved behov for ny funksjonalitet på digitale flater
  •     Pådriver for videreutvikling av våre kanaler både teknisk og funksjonelt
  •     Brukerintervju
  •     Levere kundevennlige løsninger

Hva skal til for å lykkes i denne stillingen?

Du trenger et kommersielt hode, god forretningsforståelse og en stor interesse for hvordan vi kan kapitalisere på den teknologiske utviklingen innenfor kundekommunikasjon. Det er også avgjørende at du er dyktig på prosjektgjennomføring og til å engasjere og motivere de du samarbeider med, samt forstår viktigheten av intern forankring.

Disse kvalifikasjonene vil være viktige i stillingen:

  •     Erfaring med drift og utvikling av digitale produkter og tjenester
  •     Solid teknisk forståelse (fordel, men ikke et krav, at du har jobbet med SharePoint Online, Azure og API’er)
  •     Erfaring med å kravstille integrasjoner mellom interne og eksterne systemer
  •     Prosjekt- og/eller produktledelse
  •     Kunne utvikle og etterleve produktveikart og ta stilling til løpende prioritering og rapportering av
    KPI’er
  •     Gode engelskkunnskaper
  •     Høyere utdanning

Sist, men ikke minst, så vil du jobbe sammen med 19 engasjerte, motiverte og kompetente medarbeidere i Marked- og kommunikasjonsavdelingen. Vi har et uformelt og sosialt arbeidsmiljø med kolleger som spiller hverandre gode, aksepterer feilskjær og feirer hverandres suksess. Du kommer til et selskap som er i sterk vekst, med mange muligheter til å sette gode ideer ut i livet. Hos oss får du både påvirke, lære og utvikle deg videre. Fremfor alt blir du del av et fellesskap som er preget av ekte engasjement og høy kompetanse.

Les mer om BDO her

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Anna Blom Rian eller Veronika Jakobsson
Kontaktpersoner:

Anna Blom Rian

Rådgiver

900 73 999

anna@teft.no
linkedin icon

Veronika Jakobsson

Prosjektleder

452 49 697

Veronika@teft.no
linkedin icon