Mester Grønn fant e-postmarkedsfører

Mester Grønn fant en dyktig e-postmarkedsfører til sitt vikariat med hjelp fra Teft Flex. Ta kontakt med Ole Aleksander Janzso om du vil treffe på fag og kompetanse når dere trenger en vikar til deres e-com miljø

Kundelojalitet er et viktig satsingsområde for Mester Grønn, både gjennom vårt eget fordelsprogram og vårt partnerskap med Trumf. Vi jobber i disse dager med et nytt lojalitetskonsept hvor vi redefinerer fordeler, automatiserte løp og look & feel. Over de neste årene skal vi fortsette denne satsingen. Vi søker nå etter en engasjert CRM- og dialogmarkedsfører til 6 måneders vikariat med mulighet for forlengelse. Du vil ha det operative ansvaret for vårt eget fordelsprogram samt partnerskapet med Trumf. Du vil også være ansvarlig for å skape relevant og personalisert innhold som bidrar til økt lojalitet og entusiasme for Mester Grønn.

Vi ser etter deg som liker å teste ut nye trender, har stor interesse for å utvikle kundeorientert innhold i digitale kanaler og liker å skrive. Du har erfaring med moderne systemer for CRM/e-postmarkedsføring, og det er en fordel om du kjenner til Salesforce.

Du vil få være med på å videreutvikle vår kundeklubb, både gjennom kortsiktige og langsiktige tiltak. I tillegg vil du arbeide med produksjon, struktur og innhold i våre nyhetsbrev, segmentering, A/B-testing og analysearbeid tilknyttet utsendelsene i etterkant. Et blikk for godt språk er en fordel slik at du evner å skape lettfattelige og selgende budskap som fører til økt konvertering.

Kundereise og brukeropplevelse står sterkt i alt vi gjør, og du vil jobbe tett med flinke og engasjerte folk i digitalt salg, og resten av markedsavdelingen. 

Hos oss er det rom for nye og innovative ideer og løsninger, og vi kan tilby store utviklingsmuligheter i et kompetent og hyggelig miljø.

Ansvars- og arbeidsoppgaver:

  • Utvikle, drifte og optimalisere kommunikasjon og aktiviteter knyttet til kundeklubb og Trumf.
  • Koordinere og skrive innhold, utforme og publisere e-post markedsføring/SMS/digitalt innhold
  • Segmentering og utsendelse av kundekommunikasjon
  • Testing og analyse
  • Kombinere kreativitet og analyse for å finne nye løsninger og tiltak for kundeklubben

Kvalifikasjoner:

  • 2+ års relevant arbeidserfaring innen CRM og innhold
  • Erfaring fra produksjon, oppsett og segmentering av e-post markedsføring i en lignende rolle, enten i byrå eller hos kunde
  • God kjennskap til CRM-verktøy; kjennskap til Salesforce er en styrke.
  • Relevant utdannelse på høyskole- eller universitetsnivå
  • Meget god skriftlig kommunikasjonsevne på norsk

Som person er du initiativrik, trives med å jobbe i et høyt tempo, du har et utpreget godt øye for detaljer, samtidig som du evner å se helhet. Du har gode samarbeidsevner, men evner også å jobbe selvstendig når det trengs. Faglig trygghet og en strukturert arbeidsmetodikk vil være en fordel for å lykkes i jobben. Det er en fordel om du kjenner til Salesforce og deres Commerce Cloud og Marketing Cloud, eller andre moderne systemer for CRM og digital markedsføring.

Se flere referanser og løste oppdrag fra Teft

Kontaktpersoner:

Elisabet Rye

Rådgiver

915 47 093

elisabet@teft.no
linkedin icon