DEFA ansatte Head of Content Marketing
Dette oppdraget er løst – vil du snakke med oss om hvordan dere kan finne og ansette rett innholdskompetanse til deres miljø? Ta kontakt med Eivind Ruud Johnsen
Vil du jobbe med fremtidsrettede produkter som ladesystemer for elbiler hos et norsk selskap med stort utviklingspotensial i et spennende globalt marked? Vi søker nå etter en Head of Content Marketing til vårt voksende markedsføringsteam. Ved å utvikle vår virksomhet innen innholdsmarkedsføring vil du hjelpe oss med å identifisere nye muligheter som gjør oss enda mer relevant og attraktiv for våre partnere og sluttkunder.
I denne stillingen vil du ha et overordnet internasjonalt ansvar for konseptualisering, innholdsutvikling og produksjon, for alle produktområder.
Vi søker deg som har erfaring med å utvikle kreativt og konverteringsdrevet innhold for integrerte digitale aktiviteter. Du er vant til å lage innhold til sosiale medier og nyhetsbrev samt lede produksjon av video og visuelle elementer. I tillegg har du erfaring med å koordinere oppdatering og optimalisering av nettsider og SEO.
Vi tror du har:
- Relevant utdannelse innen markedsføring/kommunikasjon
- Erfaring med innholdsmarkedsføring fra et reklamebyrå, innholdsbyrå, mediebyrå eller lignende arbeid i en annen bedrift på kundesiden. I en rolle som tekstforfatter, Content Marketing Manager eller lignende
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne – historiefortelling, skandinavisk og engelsk
- God kommersiell forståelse
Som person tror vi at du trives med høyt tempo og mange parallelle prosjekter. Du er kreativ, strukturert og uredd og har stor gjennomføringsevne. Din relasjonsbyggende personlighet vil bidra til et tett og verdiskapende samarbeid med de andre avdelingene ved DEFA.
DEFA er et familieeid, norsk teknologiselskap som slo seg opp som tilbyder av elektrisk bilvarme, og som var tidlig ute med el-billading da de kjøpte Salto ladestasjoner i 2015. DEFA vokser og har lagt ut på en spennende endringsreise. Vi har et tverrfunksjonelt miljø med fokus på innovasjon og utvikling av egne produkter og løsninger, fra A til Å. Vi eier verdikjeden ved å utvikle, teste, produsere, markedsføre og selge løsninger over hele verden, og er et globalt innovasjonsselskap med sterk lokal forankring i Norden. Selskapet er preget av en flat struktur, med høy grad av engasjement og velstand.