Via Outlets søker CRM Manager Nordics

Er du en kreativ og handlekraftig CRM-ekspert med lidenskap for mote? Bli en del av VIA Outlets og skap uforglemmelige kundeopplevelser!

Vi søker en person med lidenskap for CRM og mote. Kandidaten bør ha erfaring med å lede et lojalitetsprogram og være flink til å finne kreative måter å engasjere medlemmene i lojalitetsprogrammet på. Du er ikke redd for å ta i et tak under arrangementer og blir sett på som en som «får ting gjort».

Dette er både en strategisk og praktisk rolle, der du har ansvaret for den overordnede CRM-strategien, samtidig som du er involvert i den daglige utformingen, gjennomføringen og kommunikasjonen av kampanjer.

Nøkkelansvar:

  • Administrere lojalitetsprogrammet «Fashion Club» for både Hede og Oslo Fashion Outlet
  • Lede tiltak for å øke medlemsmassen og opprettholde lojaliteten blant eksisterende kunder
  • Utvikle, justere og teste programmer som aktiverer medlemmer og øker trafikken gjennom adferdsbaserte triggere
  • Gjennomføre effektive e-post-/CRM-kampanjer
  • Utfordre det etablerte og utvikle nye løsninger i samarbeid med lokale og sentrale team
  • Nå inntekts-, kundeverdi- og engasjementsmål for programmet
  • Øke tilgjengeligheten av kundedata og optimalisere bruken for å forbedre e-post- og CRM-ytelsen
  • Gjennomføre tilfredshets- og interesseundersøkelser
  • Øke størrelsen og kvaliteten på databasen
  • Være den naturlige «go-to» personen for alt som har med CRM å gjøre for Oslo og Hede Fashion Outlet

Kvalifikasjoner:

  • Minimum 3 års erfaring med flerkanals CRM-strategi (fra klient- eller byråsiden)
  • Erfaring med bruk av e-posttjenesteleverandører (ESP) til å opprette, sende og rapportere om e-postkampanjer; kjennskap til minst én ESP er nødvendig
  • Erfaring med samarbeid på tvers av avdelinger, f.eks. med Retail Operations
  • Dokumenterte resultater på kundeanskaffelse og lojalitet gjennom e-post- og CRM-markedsføring
  • Erfaring med opprettelse og bruk av kundesegmentering i CRM-aktiviteter
  • Erfaring med å bygge og gjennomføre både manuelle og automatiserte kampanjer
  • Erfaring med CRM-programmer på tvers av flere kundekanaler og medier
  • Gode kommunikasjonsferdigheter og evne til å påvirke, inkludert flytende i skriftlig og muntlig norsk, svensk og engelsk
  • Proaktiv holdning og gode analytiske ferdigheter
  • Stor oppmerksomhet på detaljer
  • En trygg og selvsikker personlighet som trives med å jobbe selvstendig
  • Evne til å prioritere og levere innen frister
  • Motivasjon til å holde deg oppdatert på CRM-teknologi og forbrukertrender
  • Grunnleggende ferdigheter i HTML for e-post
  • Snakker/forstår norsk og svensk

Det må påregnes reise mellom sentrene. 

Våre verdier:

  • Vi setter våre ansatte i sentrum av alt vi gjør
  • Vi handler alltid riktig
  • Vi trives i et miljø som stadig er i endring og med høyt tempo
  • Vi forvalter våre sentre med omtanke for en bærekraftig fremtid
  • Vi er besluttsomme, transparente og samarbeidsvillige

Hvis dette resonerer med deg, ønsker vi deg velkommen til VIA Outlets-familien!

VIA Outlets er Europas ledende eier og operatør innen redefinering av outlet-shopping. Selskapet ble grunnlagt i 2014 for å kjøpe eksisterende outlets rundt om i Europa. Vår visjon er å skape førsteklasses shoppingdestinasjoner og tilby våre gjester og merkevarepartnere enestående, lokal shoppingopplevelser. Vi sikrer at våre premium outlets tiltrekker seg besøkende fra hele verden. Gjennom en unik miks av internasjonale og lokale premiummerker, har vi skapt uventede og uforglemmelige shoppingopplevelser, samtidig som vi legger til rette for bærekraftig handel. VIA Outlets administrerer en portefølje med 11 premium outlets, som rommer over 1100 butikker på tvers av ni europeiske land. Selskapet er 100 % eid av den nederlandske pensjonsforvalteren APG.

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Julie Kathrine Andresen eller Marte Palm Steen
Kontaktpersoner:

Julie Kathrine Andresen

Prosjektleder

926 28 088

julie.andresen@teft.no
linkedin icon

Marte Palm Steen

Rådgiver

412 66 666

marte@teft.no
linkedin icon