SATS søker Nordic CRM Manager

Vil du lede vår CRM-satsning og gjøre folk sunnere og gladere?

Vi søker en proaktiv og faglig sterk leder til rollen som Nordic CRM Manager. I denne nøkkelrollen vil du ha en sentral posisjon i selskapet, med mulighet til å påvirke resultatene direkte gjennom utvikling og implementering av vår nye CRM-strategi. Du vil lede et dedikert team av CRM-spesialister og sammen vil dere jobbe målrettet med å tiltrekke, inspirere og beholde fornøyde medlemmer på tvers av Norden gjennom effektive CRM-initiativer.

SATS Group er Nordens ledende treningssenterkjede, og med over 275 sentre og 700 000 medlemmer fordelt på Norge, Sverige, Danmark og Finland har vi en betydelig innflytelse på folkehelsen. Vi er forpliktet til å sikre god oppfølging av våre medlemmer og inspirere dem til å prioritere trening og livskvalitet i hverdagen. 

Dine viktigste oppgaver vil inkludere utvikling og implementering av en helhetlig CRM-strategi på tvers av de nordiske landene, med fokus på å forbedre medlemsengasjement, lojalitet og drivere for vekst. Du vil også være ansvarlig for å optimalisere bruk av data for å forbedre medlemsopplevelsen og øke customer lifetime value. Videre vil du ha personal- og fagansvar for tre dyktige CRM-spesialister. Denne rollen er svært sentral i organisasjonen, og du vil være en del av markedsavdelingens ledergruppe.

Ansvarsområder:

  • Utvikle og iverksette en helhetlig CRM-strategi i tråd med SATS’ overordnede mål og strategier.
  • Ledelse av CRM-teamet med fokus på felles målsettinger og implementering av beste praksis på tvers av Norge, Sverige, Finland og Danmark.
  • Samarbeide tett med teamet Customer Insights and Technology og øvrige avdelinger på tvers for å sikre en integrert tilnærming til medlemsopplevelsen.
  • Overvåke, analysere og optimalisere kampanjer og dialogløp basert på dataanalyse, medlemsinnsikt og markedstrender i de nordiske markedene.
  • Sette klare mål og KPI-er for CRM-teamet
  • Fremme en kultur for kontinuerlig læring og profesjonell utvikling innen CRM-området.

For å mestre og lykkes i rollen ønsker vi oss dette: 

Du har en lidenskap for CRM-faget og evnen til å engasjere og utvikle ansatte for å oppnå gode resultater samtidig som hver enkelt opplever mestring og trivsel på jobb. Vi ser etter deg som er en naturlig leder, god til å bygge trygge relasjoner og få med deg folk, både internt og eksternt. Du er villig til å eksperimentere med ny teknologi og kanaler for kommunikasjon og markedsføring, samtidig som du har en langsiktig tilnærming til CRM-løpet. Til slutt tror vi du har en unik kombinasjon av teknisk forståelse og forretningsmessig innsikt.

Forventninger:

  • Omfattende erfaring fra lignende roller innen CRM.
  • En trygg leder som kan motivere, lede gjennom andre og oppnå gode resultater som et team.
  • Erfaring med operasjonell bruk av CRM og detaljene i denne prosessen.
  • Gode kommunikasjons- og formidlingsevner som engasjerer og inspirerer.
  • Evne til å ta strategiske beslutninger og iverksette effektive strategier.
  • Erfaring med å optimalisere medlemsopplevelsen gjennom datastyrte initiativer.
  • Engasjement for faget og lidenskap for å skape meningsfulle medlemsopplevelser.

I tillegg til utfordrende og morsomme arbeidsoppgaver, en rolle i et fantastisk team med inspirerende kollegaer og en energisk arbeidshverdag kan vi tilby deg: 

  • Freshe lokaler, gode kontorfasiliteter og et hyggelig og sosialt arbeidsmiljø i Nydalen, Oslo, og mulighet for noe hjemmekontor (2 dager i uken). 
  • Et godt sosialt miljø, med ganske kule folk (om vi kan si det selv) med ulike arrangementer som f.eks. SATS Festival, fellestreninger med kollegaer og hyggelige lønningstreff.
  • Gratis tilgang til alle våre 275 treningssentre i hele Norden og 15% avslag på PT-timer.
  • Rabatt på andre produkter og tjenester SATS tilbyr.
  • Konkurransedyktig lønn og betingelser. 

Stillingen rapporterer til Chief Marketing and Communication Officer. 

Arbeidssted: Nydalen, Oslo. 

Vi gleder oss til å høre fra deg!

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Eivind Ruud Johnsen eller Julie Kathrine Andresen
Kontaktpersoner:

Eivind Ruud Johnsen

Partner og rådgiver

922 82 349

eivind@teft.no
linkedin icon

Julie Kathrine Andresen

Prosjektleder

926 28 088

julie.andresen@teft.no
linkedin icon