NAF søker Performance Specialist  

Løst stilling

NAF er Norges største interesseorganisasjon for trafikanter og i en tid hvor selvkjørende biler, bilkollektiv og kollektivtransport får en stadig større rolle i samfunnet blir også NAF som organisasjon en viktig samfunnsaktør. Vi er en digitalt moden organisasjon og ligger langt fremme innen teknologi med en rekke digitale tjenester, skybaserte løsninger og en felles tjenesteplattform. Nå styrker vi laget med en spesialist innen SEM/SEO som vil bygge NAFs digitale fremtid?

Performance Marketing og kontinuerlig tilstedeværelse i digitale kanaler er et forretningskritisk område i NAF.  Derfor søker vi nå en Performance Specialist til en nyopprettet stilling med spisskompetanse på SEM/SEO. Du vil få det operative ansvaret for utvikling og daglig drift av både organisk og betalt søk, og derfor er det avgjørende at du er kjenner Googles analyse og annonseverktøy meget godt og er selvgående i bruken av disse. Ideelt sett ønsker vi oss en person som har jobbet med begge fagområdene (organisk og betalt søk), men dersom du er en spesialist innen ett av områdene, med stort ønske om å lære deg det andre, vil vi gjerne høre fra deg. Hos oss er det gode muligheter for å lære og utvikle seg. Vi har en god kultur for å videreutvikle og beholde dyktige talenter.

NAF har et meget sterkt digitalt fagmiljø med mange dyktige fagspesialister. Du vil samarbeide tett med digital markedsfører, innholdsansvarlig, digital analytiker og webmaster, i tillegg til at du vil ha tilgang på kompetanse fra NAFs samarbeids- og byråpartnere. Bli bedre kjent med NAF og folkene som jobber der i denne artikkelen.

Både unge talenter og mer erfarne kandidater vil vurderes, men vi tror du har minst 2-3 års erfaring fra en lignende rolle, enten hos byrå eller annonsør. Vi tror du er en fagspesialist (les: litt nerd) innenfor Performance Marketing, som er opptatt av å holde seg faglig oppdatert og lærer raskt. Du bør ha sterke analytiske evner og kunne bruke disse til å skape resultater i jobben du gjør.

Det er avgjørende at du kjenner flere av Googles verktøy meget godt og er selvgående i bruken av disse. Dersom du i tillegg har kjennskap til Performance Marketing i SoMe, retargeting, programmatisk annonsering eller datadrevne verktøy som Google Data Studio eller PowerBI er dette en fordel, men ikke et krav. Relevant høyere utdanning vil telle positivt, men det viktigste er erfaring og motivasjon for jobben.

Noen av dine konkrete arbeidsoppgaver:

  • Implementering og optimalisering Performance aktiviteter med hovedfokus av SEM og SEO
  • Bidra til strategiarbeid og datadreven beslutningtagning gjennom analyser og  innsiktsrapporter
  • Optimalisering og rapportering av effekt/CRO og KPI’er
  • Bidra til å utvikle og optimalisere landingssider, brukertester og brukeropplevelser
  • Budsjettstyring og maksimering av ROI

Du vil trives i NAF, hvis du er. er engasjert, nysgjerrig og liker å deler både fag og innsikt med teamet. NAF er en spennende organisasjon med meningsfylte arbeidsoppgaver og prosjekter for deg som vil være med på å flytte organisasjonen fremover. NAF har flotte, moderne og helt nye lokaler midt i sentrum, med en svært god personalrestaurant. Vi tilbyr et hyggelig miljø, engasjerte kolleger, gode muligheter for faglig og personlig utvikling og konkurransedyktige betingelser. Våre ansatte er et av våre viktigste satsingsområder. Alle våre medarbeidere skal oppleve kompetanseutvikling og trives på jobb.

 

Kontaktpersoner:

Vibeke Moen

Prosjektleder

976 25 431

vibeke@teft.no
linkedin icon

Anna Blom Rian

Rådgiver

900 73 999

anna@teft.no
linkedin icon

Eivind Ruud Johnsen

Partner og rådgiver

922 82 349

eivind@teft.no
linkedin icon