Misjonsalliansen søker produkt-og kundereiseansvarlig

Vil du være med å forme kundereiser som bekjemper fattigdom?

Vi i Misjonsalliansen forsterker vårt markeds- og innsamlingsarbeid, og vi ser nå etter en entusiastisk produkt- og kundereiseansvarlig til vår markedsavdeling. Her vil du bli en del av et team på tolv personer og jobbe tett med kollegaer for å skape en engasjerende og sømløs opplevelse for våre givere. Målet er klart: øke lojaliteten og engasjementet blant våre støttespillere.

Misjonsalliansen er en global kristen organisasjon som bekjemper fattigdom og urettferdighet. Vi jobber sammen med et bredt nettverk av grupper og enkeltpersoner som bekjemper fattigdom i små og store lokalsamfunn i Sør-Amerika, Afrika og Asia. Rundt halvparten av arbeidet drives med støtte fra privatpersoner, bedrifter, menigheter, skoler og organisasjoner. Den andre halvparten finansieres av bistandsmidler fra Norad og Digni.

I rollen som vår produkt- og kundereiseansvarlig får du ansvaret for å lede og optimalisere hele kundereisen for våre givere og støttespillere. Dette inkluderer alt fra å etablere og pleie relasjoner fra første kontakt til utvikling av fastgiverprogrammer. Du vil også jobbe med å forbedre vervekanaler og kampanjeaktiviteter for å sikre økt engasjement og inntekter. Stillingen rapporterer til markedssjef.

Som vår nye produkt- og kundereiseansvarlig vil du samarbeide tett med både interne eksperter og eksterne byråer. Du vil ha stor påvirkningskraft i vårt markedsarbeid, og med din hjelp ønsker vi nå å drive innsamlingsarbeidet fremover på en mer innsikts- og datadrevet måte. 

Våre nåværende givere er utrolig lojale, og vi vil sikre at de føler seg verdsatt. Samtidig ønsker vi å tiltrekke oss nye givere ved å bruke innsikt og data for å skape målrettede aktiviteter. Du vil spille en nøkkelrolle i å utvikle og forbedre giverreisen, slik at enda flere kan bidra til vårt viktige arbeid.

Dine viktigste ansvarsområder:

  • Utvikle og implementere strategier for å forbedre kundereisen og øke donorengasjementet.
  • Identifisere og implementere beste praksis innen salgs- og mersalgsprosesser.
  • Administrere fastgivertjenester og utvikle initiativer for å øke antall faste givere.
  • Samarbeide med markedsføringsteamet for å optimalisere salgs- og kommunikasjonsprosesser.
  • Identifisere trender og muligheter for å forbedre kundereisen.
  • Kampanjeansvar for alle kanaler som relaterer seg til Faddere.

Ønsket bakgrunn og kompetanse:

  • Høyere utdanning innen markedsføring/kommunikasjon
  • Solid erfaring fra arbeid med kundereiser
  • Erfaring innen ledelse

Vi tilbyr:

  • Nye og freshe lokaler fra sommeren 2024
  • Fleksitid og gode ordninger for avspasering
  • Mulighet for kompetanseheving
  • Mulighet for å besøke våre prosjekter utenlands
  • Konkurransedyktig lønn

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen til en spennende, meningsfylt og utfordrende stilling. Her får du store muligheter til å påvirke og bidra til å gjøre en reell forskjell! Det er ikke et krav at du deler vår kristne tro, men du må ønske å jobbe med vårt formål og dele vår motivasjon for å hjelpe mennesker som trenger det.

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Lene Forfang Paterson eller Martine Holen Instefjord
Kontaktpersoner:

Lene Forfang Paterson

Rådgiver

482 23 899

lene@teft.no
linkedin icon

Martine Holen Instefjord

Prosjektleder og innholdsprodusent

452 99 838

martine@teft.no
linkedin icon