Bohus søker CRM Manager

Er du klar for å løfte fordelsprogrammet, Bo:klubben til nye høyder? 

Bohus er Norges største landsdekkende møbel- og interiørkjede med 66 butikker pluss nettbutikk, 1300 dyktige medarbeidere og en årlig omsetning på over 3 milliarder kroner. Kjeden er i god utvikling og har ambisjoner om videre vekst i både omsetning og lønnsomhet. 

Som CRM Manager vil du få en nøkkelrolle i organisasjonen ved å utvikle og forvalte selskapets 1:1-kanaler inkludert Bohus sin eget fordelsprogram, Bo:klubben. Stillingen rapporterer til Digital Marketingsjef og jobber i team med en nyhetsbrev-spesialist. Teamet vil påvirke gjennom å planlegge og utføre målrettede markedsaktiviteter etter beste praksis med den hensikt å skape vekst og økt kundelojalitet til Bohus. Rollen vil ha viktige grensesnitt inn mot kampanjesjef, netthandelsansvarlig, IT-avdelingen, kategorisjefer og varehussjefer. 

Dine hovedoppgaver

  • Kontinuerlig utvikle fordelsprogrammet Bo:klubben med innhold og fordeler som er attraktive og relevante for kunden, samt kartlegge kundereiser som driver oppmerksomhet, gir gode kundeopplevelser og konverterer 
  • Ansvar for rekruttering av nye medlemmer til Bo:klubben 
  • Ansvar for all markedsføring av Bo:klubben for butikkene i kjeden
  • Identifisere og analysere markedstrender og jobbe innsiktsbasert med kundedata
  • Utvikle både kampanjestyrte og triggerbaserte, automatiserte kundeløp
  • Implementering og berike med 1. parts data vil være sentralt fremover

For å lykkes i denne rollen, må du være genuint opptatt av å analysere og forstå hva som skaper resultater, samt identifisere og utnytte kommersielle muligheter. Du er metodisk og systematisk, planlegger fremover og setter klare prioriteringer. Du er datadrevet, har en kommersiell tilnærming og utfordrer basert på fakta. Du har et godt driv og et sterkt ønske om å lykkes, samtidig som du samarbeider godt med andre på tvers av organisasjonen. Du deler kunnskap, erfaring og informasjon, og motiveres av å tenke nytt og argumentere for nye løsninger. Det er en fordel om du trigges av møbel- og interiørbransjen, og ser verdien i et fremtidsrettet lojalitetskonsept. 

Kvalifikasjoner

  • Minimum bachelor innen salg, markedsføring, varehandel eller lignende fagfelt
  • Erfaring med lojalitetssystemet Voyado eller andre CRM-verktøy, og bruk av analyseverktøy som Google Analytics
  • God kjennskap til GDPR og personopplysningsloven

I denne rollen får du en selvstendig stilling med utviklende oppgaver, i et trivelig team med mye erfaring, kunnskap og engasjement. Du blir del av en morsom og dynamisk arbeidsplass i en spennende kjede, med utfordrende og varierte arbeidsdager. Vi tilbyr konkurransedyktig lønn, bonusordning, god pensjonsordning og sentrale lokaler på Økern i Oslo, med parkeringsmuligheter.

Har du relevant erfaring og innsikt i hvordan digitale medier skaper gode kundeopplevelser og lønnsomhet, er denne stillingen en gyllen mulighet for deg. 

Vi ser frem til å motta din søknad!

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Julie Kathrine Andresen eller Marte Palm Steen
Kontaktpersoner:

Julie Kathrine Andresen

Prosjektleder

926 28 088

julie.andresen@teft.no
linkedin icon

Marte Palm Steen

Rådgiver

412 66 666

marte@teft.no
linkedin icon