Amedia ansatte konseptutvikler

Amedia ansatte sin konseptutvikler med teft. Ser dere etter en superhelt til deres salgs- og markedsmiljø? Ta kontakt med Eivind Ruud Johnsen for en fagprat

Er du vår nye konseptutvikler og superhelt? Vi søker nå en konseptutvikler til vår salg- og markedsavdeling i Akersgata 34. Du er først og fremst kreativ, men trives også foran publikum når du skal presentere idéene dine. Du har en sterk formidlingsevne og forstår hva kommersiell teft betyr. Kanskje er du en kløpper i Photoshop, hobbyregissør, lager magiske presentasjoner eller er et oppkomme av idéer som løser andres problem? Viktigst av alt er likevel at du er nysgjerrig, proaktiv og sulten på å lære. Som konseptutvikler vil du jobbe med strategi og kreativitet, tett sammen med salgskorpset mot et bredt spekter av nasjonale kunder. Du vil være en nøkkelperson i Amedias salgsteam.

Hvorfor er denne rollen viktig i Amedia?

Amedia rigger seg for fremtiden og trenger nye, kreative og løsningsfokuserte hoder. Din viktigste oppgave som konseptutvikler er å utvikle kreative løsninger som er basert på relevant innsikt og data for å sikre at konseptene fungerer i praksis. Som en dreven konseptutvikler vil du etterhvert kunne litt om alt. Derfor er du en viktig brobygger mellom avdelinger – og ikke minst i prosessen fra idé til gjennomføring av konsept eller kampanje. Kanskje du også ser nye muligheter i markedet etter hvert som du lærer medieverden å kjenne. Vi ser etter deg som stiller spørsmål ved etablerte sannheter, samt tør å utfordre og å bli utfordret!

Som konseptutvikler hos oss vil du:

  • Utvikle overbevisende konsepter og presentasjoner for kunder på tvers av bransjer
  • Delta aktivt i innsalg og pitcher til nye og eksisterende kunder
  • Være en aktiv bidragsyter i utvikling og forbedring av produkter og prosesser,
  • med mål om å skape nye inntekter for Amedia.
  • Være en pådriver for å forbedre brukeropplevelsen av alle våre produkter, digitalt som analogt
  • Hjelpe kunder med å identifisere utfordringer og vekstmuligheter
  • Arbeide tett sammen med salgsteam og konseptutviklere for å skape effekt i samtlige deler av kundereisen
  • Være en viktig nøkkelperson i samspillet mellom salg- og markedsavdelingen, Amedia Innholdsbyrå, Nettavisen, Helthjem og over 100 lokalaviser

Relevant erfaring

Vi tror du har noen års arbeidserfaring, gjerne fra medieverden, rådgivning og/eller reklamebyrå. Du er vant med å jobbe i tverrfaglige team og er ikke redd for å spørre deg frem og lære av andre. Du er kundeorientert og evner å se løsninger på komplekse problemstillinger. Du evner å forstå interne og eksterne forretningsdrivere og benytte deg av data for å dokumentere effekt. Du stiller særdeles godt om du har ferdigheter i visuelle verktøy som Adobe-pakken og Google Workspace.

Hva kan Amedia tilby deg?

Som Norges nest største mediehus er Amedia en sterk posisjonert aktør i et komplekst marked. Derfor vil du som konseptutvikler få varierte oppgaver og muligheten til påvirke fremtidens medieverden. Som konseptutvikler vil du bli en allsidig nøkkelperson som på bakgrunn av en bratt læringskurve vil kunne løse varierte oppgaver, både internt og eksternt, samt alene og i team. I Amedia møter du et godt miljø bestående av kunnskapsrike og inkluderende mennesker. Du vil lære av de beste og få muligheten til å utvikle deg personlig og karrieremessig. Rollen som konseptutvikler rapporterer til salgsdirektør.

Vi gleder oss til å høre fra deg og vil gjerne at du i søknaden din legger ved et arbeid du er stolt av (valgfritt medium).

Kontaktpersoner:

Eivind Ruud Johnsen

Partner og rådgiver

922 82 349

eivind@teft.no
linkedin icon