Gjør suksess med internasjonalt treningskonsept – bygger eget digitalt miljø
Etter flere år som tekstforfatter og konsulent i reklamebransjen, bestemte Marius Skogsrud seg for å bevege seg over til treningsbransjen for omtrent fire år siden. I dag er han eier av Mudo Gym sitt mest suksessfulle treningssenter i Norge. Treningskonseptet skiller seg ut ved å kombinere et komplett treningssenter med gruppetimer innen kampsport for hele familien. Sammen med gründerne bak treningssenterkjeden Mudo Gym, den internasjonale satsingen Hitio Gym og utstyrsleverandøren Fighter Sport har han nå startet Digistar.
Store ambisjoner
MUDO gym har allerede åpnet over 30 treningssentre rundt omkring i hele landet. Nå satser de på å bygge opp sitt eget digitale inhousebyrå som skal jobbe med markedsføring og merkevarebygging for hovedkontoret og alle de ulike sentrene.
-Byrået skal jobbe med merkevarebygging og rekruttering av nye medlemmer. Eierne våre har store planer om utvidelse i Norge og i Europa, og det digitale byrået har markedsansvaret for markedene også utenfor Norge. Under navnet Hitio Gym har vi allerede åpnet i UK, Portugal og Sverige er like rundt hjørnet. Målet er å åpne 500 treningssentre totalt i Europa, forteller Marius.
Digital ressurs
Til rollen som faglig spydspiss innen digital markedsføring er Digistar nå på jakt etter en digital spesialist. Her vil man få mulighet til å være med på oppstarten av et inhousemiljø helt fra start og legge grunnlaget for videre vekst. Marius ser etter en selvstendig person som trigges av muligheten til å få forme sin egen stilling.
-I denne rollen vil man få være med på å bygge opp noe helt fra bunnen ved å legge strategi, implementere og utføre. Man vil få være med og påvirke hele reisen. Samtidig vil man få jobbe med et utrolig spennende tema, nemlig trening. Det vil selvsagt være en fordel om man også er opptatt av trening, sier Marius.
Og gratis trening hos våre gym er selvfølgelig inkludert når man jobber i Digistar.
Vil være ledende innen digital markedsføring
Marius ønsker å skape et miljø med fokus på kunnskap og faglig utvikling. Han vil investere i kurs og seminarer, slik at byrået ligger helt i front innen digital markedsføring.
-Målet er at vi skal være best på det vi driver med i vår bransje. Det er viktig for oss å være på tuppen av stolen hele tiden og at alle som jobber her har et ønske om å holde seg oppdatert.
Som leder er Marius opptatt av å legge til rette for at alle skal trives på jobb.
-Jeg setter pris på medarbeidere som tar initiativ og ser behov, og mennesker som er tydelige og klare i kommunikasjonen sin. Vi jobber med kommunikasjon så hvorfor skal ikke vi være best på dette også internt?, forteller han.