INDEX

Vibeke Moen

Vibeke har tidligere jobbet i mediebyrå, PR-byrå og på kundesiden. Hun er vant til å ha ansvar for store prosjekter, og har bred erfaring med strategi og rådgivning for godt etablerte kunder og merkevarer. I stillingen som prosjektleder er Vibekes gode innsikt i medie- og byråbransjen en av hennes største styrker.

Martine Holen

Martine er tekstforfatter, og har tidligere jobbet som journalist, nettredaktør og innholdsprodusent. Hun har også flere års erfaring med e-commerce, sosiale medier og strategiutvikling. Hos oss jobber Martine som innholdsprodusent og prosjektleder.

Katrine Toven

Katrine har lang fartstid i mediebransjen og bred erfaring med etablering og utvikling av digitale tjenester innen ulike bransjer i Skandinavia. Katrine har også jobbet flere år med forretningsutvikling, analyse og salg innen retail. Som rådgiver jobber hun med stillinger innen teknologi og media.

Henrik Sandberg

Henrik startet opp selskapet i 2001. Han har ledet en rekke sentrale rekrutterings- og rådgivningsprosjekter for kommunikasjonsmiljøer i Norge og Norden. Henrik arbeider med lederutvelgelse, og forretnings- og organisasjonsutvikling for mange av de mest anerkjente aktørene i bransjen. Han er en mann med bred faginnsikt og et unikt nettverk.

Nejra Kudra

Nejra er en erfaren rådgiver som har ledet komplekse rekrutteringer og bidratt i lederutvelgelse for flere av Norges sterkeste merkevarer og kommunikasjonsmiljøer. Nejra har et stort nettverk. Hun finner ofte fagspesialister og kreative til design- og reklamebyråer, teknologimiljøer og markedsavdelinger.

 

Anna Blom Rian

Anna har erfaring som Brand Manager, Customer Business Developer og Employer Branding Manager fra Orkla og Procter & Gamble, og tar med seg god forretningsforståelse inn i rollen som rådgiver. Anna jobber med stillinger i skjæringspunktet mellom teknologi, markedsføring og analyse. 

 

Elisabet Rye

Elisabet har tidligere jobbet i reklame- og kommunikasjonsbransjen med ansvar for store kundeprosjekter og rapportering for betydelige merkevarer. Elisabet jobber med rådgivning og rekruttering, med særlig fokus på midlertidig arbeidskraft. Frilansere og vikarer.

Andreas Blix Johnsen

Andreas har ansvar for alt som får kontoret til å gå rundt. Han jobber med økonomi, logistikk og bestillinger, og følger opp leverandører. I tillegg til å holde orden på oss, sørger Andreas for at kunder, kandidater og kollegaer føler seg ivaretatt.

Camilla Bartnes

Camilla har jobbet med oss i mange år, og er én av de som har formet selskapet. Camilla er en kompetent, effektiv rådgiver med god oversikt og er den du skal kontakte om du har behov for en vikar eller frilanser. Camilla har tidligere vært både Office Manager for oss og er fremdeles prosjektleder, involvert i flere prosesser. Har du spørsmål, store eller små, kan det være lurt å kontakte Camilla.

 

Eivind Ruud Johnsen

Eivind har bakgrunn som kommersiell leder i et stort internasjonalt mediekonsern. Han har solid erfaring fra rekruttering og lederutvikling på arbeidsgiversiden, og jobber bredt og dedikert med lederutvelgelse, organisasjonsutvikling, rekruttering og rådgivning.