INDEX

Porsche Norge

Porsche har en helt unik og svært godt befestet posisjon i sports- og premiumsegmentet i bilindustrien i Norge. Porteføljen av modeller utvides kontinuerlig, og Porsche har store ambisjoner om videre utvikling og vekst i Norge i gjennom dette fester Porsche grepet om et enda større marked.

Det er i dag ni autoriserte forhandlere med verksted under betegnelsen Porsche Center i henholdsvis Arendal (Porsche Center Sør), Bergen, Oslo, Son, Porsgrunn, Stavanger, Tromsø, Ålesund og Trondheim. Videre bygges det et nytt Porsche Center i Asker & Bærum, som er planlagt ferdig våren 2019.

Porsche tar også steget inn i el-bilverden og setter seg direkte i førersetet når Porsche Taycan straks lanseres.

Elkjøp Nordic

Elkjøp Nordic er Nordens største handelsforetak innen forbrukerelektronikk og elektriske husholdningsapparater. Elkjøp Nordic omsatte varer og tjenester for NOK 41,6 milliarder i regnskapsåret 2021/22 og driftsresultatet var mer enn NOK 1.1 milliarder. Konsernet har etablert detaljistvirksomhet i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Island, Grønland og på Færøyene, med hovedforankring rundt stormarkedskonseptet. Elkjøp Nordic eies av engelske Currys, en av verdens største elektronikkforhandlere, med over 42.000 ansatte i ni land. Med det som utgangspunkt er mulighetene mange til å vokse i vår fantastiske verden av teknologi! Alle de mer enn 400 varehusene i Norden får i hovedsak sin vareforsyning fra egen distribusjonsvirksomhet, med sentrallager i Jönköping på 107.000 kvadratmeter. På vårt nordiske hovedkontor i Nydalen i Oslo, er vi cirka 470 personer i forskjellige spesialiserte funksjoner som jobber kontinuerlig for å støtte våre kolleger i de nordiske landene. Vår visjon er «We help everyone enjoy amazing technology». Vi oppnår dette gjennom å fokusere på våre kjerneverdier som er ansvarlighet, engasjement og effektivitet.

Norges Automobil-Forbund

Norges Automobil-Forbund – NAF har 370 motiverte medarbeidere og 2.500 frivillige og engasjerte tillitsvalgte. Vi representerer en halv million medlemmer og har som Norges største interesseorganisasjon for trafikanter, stor påvirkningskraft i samferdselspolitikken.

NAF er en digitalt moden organisasjon og ligger langt fremme på teknologifronten med en rekke digitale tjenester, skybaserte løsninger og en felles tjenesteplattform. NAF er i en transformasjonsprosess mot en fleksibel organisasjon basert på team og agile prinsipper. NAF er en av Norges mest kjente merkevarer og omsetter årlig for mer enn 800 millioner kroner. Se mer om NAF på www.naf.no

TV 2

TV 2 er et redaktørstyrt mediehus og kommersiell allmennkringkaster. Hos oss jobber 900 mennesker hver dag for å skape verdifulle og viktige øyeblikk. Vi lever for å sette spor gjennom å være tett på og engasjere, dette gjelder både historiene vi forteller, men også hvordan vi fungerer som en arbeidsplass. Vi dyrker et sterkt og åpent fellesskap, dette gir grobunn for mot til å utfordre både seg selv og andre på arbeidsplassen.

Hos oss møtes lidenskapen for historier og nysgjerrigheten for teknologi, våre kollegaer er alt fra journalister, UX-designere, stylister, produktutviklere til regnskapsførere. Hovedkontoret vårt ligger i Media City Bergen, som også er en internasjonalt ledende klynge for medieteknologi. I tillegg har TV 2 kontorer i Oslo, og lokalkontorer i Tromsø, Bodø, Trondheim, Ålesund, Stavanger og Hamar.

Uansett hvilket kontor du jobber på, og om det er foran eller bak kameraet, så er alle våre ansatte like viktige for å fortelle historiene som uten oss ikke hadde blitt fortalt.

For sammen skaper vi øyeblikkene.

 

Gjensidige Bank

Gjensidige Bank er en raskt voksende digital bank som nylig har blitt en del av Nordea.  Frem til 1.mars 2019 var Gjensidige Bank en del av Gjensidige-konsernet og vil derfor benytte Gjensidige Bank merkenavnet en tid fremover. Banken er tuftet på digitale kundereiser og høy tilfredshet, har ca. 180.000 kunder og er en av landets mest fremgangsrike banker. Du får mulighet til å jobbe sammen med mange dyktige mennesker og skape fremtidens kundeopplevelser. Vi i Gjensidige Bank er fremoverlente, analytiske, jobber i tverrfaglige team og har et humørfylt, ungt og internasjonalt arbeidsmiljø. Vi har kontorer i Schweigaards gate 14 i Oslo sentrum men vil flytte til Majorstuen over sommeren.

Snøhetta

I over 30 år har Snøhetta designet verdenskjente prosjekter som biblioteket i Alexandria og Operaen i Oslo, en oppgradering av Times Square i New York og Europas første undervannsrestaurant Under i Lindesnes.

Siden oppstarten i 1989, har vi hatt en multidisiplinær tilnærming og integrerer ofte en kombinasjon av arkitektur, landskap, interiør, kunst, produkt, grafisk og digital design i våre prosjekter. Snøhetta representerer en stor kulturell og regional bredde med studioer i Oslo, New York, San Francisco, Innsbruck, Paris, Adelaide og Hong Kong og over 350 ansatte fra mer enn 40 nasjoner.

Selv med en svært internasjonal tilnærming, har vi en sterk, felles kultur godt forankret i en nordisk modell som er basert på likeverd, åpenhet, raushet og miljøhensyn.

ANFO

ANFO Annonsørforeningen er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Helt siden 1947 har vi arbeidet systematisk og målrettet for å påvirke bransjen, media og myndighetene på vegne av våre medlemmer.

Kort sagt, er det noe du som markedsfører er opptatt av, er vi det også.

Vi arrangerer spennende møteplasser, setter kompetanseheving i system og gjennomfører regelmessig relevante undersøkelser.

Noen ganger er det riktig å heve stemmen og si bra klart og tydelig. Som oftest er det både mest effektivt og riktigst at ANFO går i bresjen på vegne av bransjen. Sakene kan gjerne være kontroversielle. Det være seg mangelfull transparens i bransjen, utfordringer knyttet til datadrevet markedsføring og personvern, spørsmål knyttet til medias prissetting og dokumentasjon, brand safety og mye annet.

ANFO Norwegian Advertisers er en del av WFA og FEDMA, begge er viktige bransjeorganisasjoner med kontor i Brussel. WFA (World Federation of Advertisers) representerer de største og viktigste merkevareselskaper globalt, over 60 nasjonale annonsørorganisasjoner og rundt 90% av den globale reklameinvesteringen. FEDMA (Federation of European Direct and Interactive Marketing) ivaretar interessene til europeiske datadrevne markedsførere inn mot EU-kommisjonen.

OneCall

Velkommen til OneCall! Vi er en del av Telia Norge-familien, og har siden oppstarten vært utfordrere i en bransje der alt er mulig. OneCall er Norges tredje største merkevare i mobilmarkedet, og tilbyr enkle og nyttige mobiltjenester til kunder som er opptatt av verdi for pengene. Vi er lidenskapelig opptatt av kundene våre og nettopp derfor er det en ære å inneha tittelen «Norges mest fornøyde mobilkunder» kåret både av Norsk Kundebarometer og EPSI Norge i 2018.

Re:Media

Re:Media er den perfekte miksen av stort og lite – et norskeid mediebyrå med lokalt fokus og lokale verdier. Vi jobber hver eneste dag med å gjøre norsk varehandel mer konkurransedyktige. Vi er spesialister på retail, og har 100% fokus på å kombinere kortsiktige gevinster med langsiktig merkevarebygging. Dette være seg for kjedekonsepter eller merkevarer med egen salgskanal.

Vi samarbeider med Havas Media International, verdens 6. største nettverk. Her har vi tilgang til fremtidsrettede medieteknologiske løsninger, spennende verktøy og arbeidsmetodisk tenkning og ikke minst kunderom vi kan bryne oss på i samarbeid med kolleger i andre land. XXL, Power, Skeidar, Hyundai, Krogh Optikk, Emirates og Bjørneparken er blant våre fornøyde kunder. Re:Media er en del av Schjærven-gruppen, et av Norges største kommunikasjonshus siden 1962.

Capgemini Norge AS

Som en global leder innen konsulent- og teknologitjenester og digital transformasjon er Capgemini i forkant av innovasjon gjennom å hjelpe kundene å realisere muligheter innen skytjenester, digitalisering og plattformsløsninger. Med 50 års erfaring og dyp bransjeekspertise gjør Capgemini kundene i stand til å realisere sine ambisjoner innenfor et spekter av tjenester som spenner fra strategi til operasjonalisering. Capgemini er overbevist om at forretningsverdien av teknologi skapes av og gjennom mennesker. Capgemini er et multikulturelt selskap med 200 000 ansatte i over 40 land. I 2016 rapporterte konsernet en omsetning på 12,5 milliarder Euro.