INDEX

DOGA

DOGA stimulerer til bærekraftig innovasjon og verdiskaping ved å fremme god bruk av design og arkitektur. Dette gjør vi gjennom innovasjonsprogrammer, rådgivning, kurs, arrangementer, samarbeid og priser. Det dreier seg om å ruste norsk næringsliv og offentlig sektor til å skape bærekraftige produkter, tjenester og omgivelser ved hjelp av design og arkitektur.

DOGA er en del av regjeringens virkemiddelapparat for økt bærekraftig innovasjon.

Oslofjord Convention Center

Oslofjord Convention Center er allerede etablert som et unikt konferansesenter med stor kapasitet og en fantastisk beliggenhet. Vi står nå midt i en stor utvidelse som etter planen skal stå ferdig i Oslofjord kan deretter tilby 1600 helt nye hotelleiligheter, oppgradert konferansesenter, badeanlegg, ishall, stor flerbrukshall, fotballbaner m.m. Med overnatting og convention center på et og samme sted vil vi fremstå som en av Europas største convention- og resorthotell.

Scandic Hotels

Scandic er Nordens ledende hotellkjede med 280 hoteller i 6 land, hvorav over 80 av disse ligger i Norge. Hver dag jobber våre 14.000 medarbeidere med ett mål for øyet, å få gjestene våre til å føle seg velkommen hos oss. Som Nordens mest bærekraftige hotellkjede fokuserer vi alltid på miljø, samfunnsansvar og tilgjengelighet.

OMG Oculos

OMG Oculos er et ledende teknologi- og rådgivingsmiljø innen CRM, performance marketing lojalitetsmarkedsføring og kundeinnsikt. Selskapet tilbyr flere av markedets mest brukte verktøy for digital kommunikasjon, slik at vi i samsvar med GDPR-reglene kan operere effektivt i alle kanaler, høste innsikt og skape topplinjevekst for våre kunder.

Selskapet inngår i byrånettverket Ahead Group Norway, har 75 ansatte og hovedkontor sentralt i Oslo sentrum. OMG Oculos har norske og internasjonale kunder innen retail, energi, logistikk, telecom, media, reiseliv med mer, og vil ha en omsetning på om lag 200 millioner kroner i 2019.

Nepa

Nepa er et ledende miljø når det gjelder innsiktsdrevet beslutningstaking og opererer i krysningspunktet mellom teknologi, research og «big data». Gjennom vår Consumer Science plattform og industriekspertise hjelper vi noen av verdens mest respekterte merkevarer med å optimere kundeopplevelse og markedsføring. Vi er bl.a. Nordens største leverandør av merkevaretracking. Selskapet ble startet i Sverige i 2006 og opererer i dag på tvers av 50 ulike land og over 5 kontinenter

Metro Branding

Metro Branding AS ble etablert i 2004 og har kontorer på Karl Johans gate i Oslo og på bryggekanten i Sandefjord. Vi har snart 40 ansatte og forventer en omsetning på NOK 65 mill. i 2021. Metro Branding skal skape de beste digitale kundeopplevelsene. Vi skal være kundenes førstevalg. For å få til det må vi alltid være kompetente, tydelige, lagorienterte, sultne og lekne. Det skal være gøy å jobbe i og med Metro Branding. Vår oppgave er å hjelpe kunden med å skape resultater og nå mål gjennom strategisk kommunikasjon, gode konsepter og effektive løsninger. Metro Branding hjelper bedrifter med å ta en tydelig rolle og posisjon. Metro Branding utvikler strategier som differensierer og tydeliggjør hva virksomheten skal stå for og være i fremtiden. Vi ønsker til en hver tid å skape gode og helhetlige opplevelser for våre kunders målgrupper. Vi er opptatt av høy kvalitet i alle våre leveranser. I dette legger vi særlig vekt på kundeinnsikt, strategiske plattformer og tverrfaglig kompetansesammensetning.

Norisma

Norisma AS er et ungt og innovativt firma innen helse, skjønnhet og livsstilsprodukter. Vi jobber kontinuerlig med å utvikle og tilby nyskapende varemerker til det nordiske markedet. Vårt firma ble først stiftet av våre gründere, John Ivar Fjerdingstad og Omar Paulsen Bekheet i Forskningsparken i Tromsø for snart 10 år siden. I dag har vi kontorer på Sagene i Oslo.

Fra utviklingsfasen- til produktet er i hånden til våre kunder har vi en møysommelig prosess med ansatte som kvalitetssikrer alle ledd. All produksjon skjer iht. Good Manufacturing Practice (GMP) for kosttilskudd og kosmetikk, som er retningslinjer som regulerer fremstillingen (kvalitetskontroll, personalopplæring og testing) av blant annet kosmetikk, kosttilskudd og legemidler. For matvarer produseres de etter den anerkjente BRC standarden, som inneholder lignende krav som GMP men beregnet for matvareproduksjon og er mye strengere enn Mattilsynets påkrevde HACCP system. For våre kunder betyr dette at de med trygghet kan vite at et produkt levert av Norisma holder høy kvalitet. «Vårt mål er å lage virkningsfulle produkter av beste kvalitet, som våre kunder elsker å bruke hver eneste dag»

Ruseløkkveien 26 (VIA)

Ruseløkkveien 26, tidligere kjent som House of Oslo, skal erstattes av VIA.

VIA er ett bygg som vil åpne opp Vika. Som skaper nye forbindelseslinjer. Som gjør det naturlig å bevege seg via VIA på vei til eller fra toget og bussen, eller til og fra Aker Brygge, Frogner, Tjuvholmen eller Nasjonalmuseet. Her vil du finne interessante arealer på gateplan. Butikker, kafeer og restauranter. Det blir mulig å ta seg gjennom bygget til fots hele døgnet. Oppover i bygget vil det ligge kontorlokaler av høy standard. Bygget eies og skal drives av Aspelin Ramm og Storebrand, to solide selskaper som begge er respektert som gode representanter for byutviklingen i Oslo.

Euro Sko Norge AS

Euro Sko Gruppen er Norges og Nordens største skogruppering med butikker i Norge, Sverige og Danmark. Gruppen har totalt 360 butikker, hvorav 279 butikker er i Norge. Gruppen omsetter for NOK 3,1 milliarder og har i alt 2400 ansatte hvorav 1900 jobber i Norge. Euro Sko Gruppen ble etablert i 1983 og driftes fra hovedkontoret i Moss. En stor andel av kjedens omsetning er private labels, hvor Stockholm Design Group, Roots, Softwalk og Ponny er blant de mest kjente.

Tine Partner

TINE Gruppa er en av Norges største næringsmiddelbedrifter og leverandør av kjente merkevarer som Jarlsberg, Norvegia, Biola, YT og TINE Yoghurt. TINE eies av 12 000 melkebønder i samvirke, og vår forretningsidé er å foredle rene og naturlige råvarer til god og sunn mat. Det skal vi gjøre i nært samspill mellom natur, landbruk, forbrukere og handel. TINE har meierier over hele landet i tillegg til flere norske og utenlandske hel- og deleide datterselskaper, som bl.a. Diplom-Is, Wernersson Ost i Sverige og Norseland Inc. i USA. TINE Gruppa har ca. 5500 ansatte og en omsetning på ca. 22 milliarder kroner.

TINE Handel er ansvarlig for tinehandel.no, som er nettbutikken for de fleste B2B kundene til TINE. Dette er blant annet restauranter, kantiner, alders- og sykehjem, barnehager, cafèr etc.  Vi består av redaktører, prosjektledere og en koordinator som jobber med drift av nettsiden, samt å synliggjøre tinehandel.no i egne og betalte kanaler. Vårt hovedformål er å skape «Samarbeid for bærekraftig matglede». Dette gjør vi ved å skape engasjerende og verdiøkende kommunikasjon til våre kunder.