INDEX
FinansWatch
FinansWatch er en del av nyetablerte Watch Media Norway som eies av JP/Politikens Hus, Danmarks største aviskonsern. Vårt danske søsken, Watch Medier, er en av Danmarks største næringslivsredaksjoner, med rundt 65 journalister, og er bygget på uavhengig, kritisk, objektiv og rettferdig journalistikk med fokus på substans. Samtlige redaksjoner i Watch Medier er abonnementsbaserte, digitale næringslivsredaksjoner.
Digistar AS
DIGISTAR AS er et in-house markedsføringsbyrå med digitalt fokus. Vår visjon er å skape de ypperste digitale spesialistene som skaper vekst for våre søsterselskaper.
DIGISTAR er eid av Mizaki Sports Group som også eier MUDO Gym, HITIO Gym og Fighter Sport. Vi har det globale ansvaret for merkevaren og markedsføring av MUDO Gym som har 30 treningssentre i Norge med gruppetimer innen kampsport, og HITIO Gym med samme konsept og er vår internasjonale satsing. Nylig åpnet vårt første gym i London og de neste er på vei i UK, Sverige, Tyskland, Frankrike og Italia. Fighter Sport er Norges største leverandør av kampsportutstyr med nettbutikken fighter.no.
Boston Consulting Group
Boston Consulting Group partners with leaders in business and society to tackle their most important challenges and capture their greatest opportunities. BCG was the pioneer in business strategy when it was founded in 1963. Today, we help clients with total transformation—inspiring complex change, enabling organizations to grow, building competitive advantage, and driving bottom-line impact.
To succeed, organizations must blend digital and human capabilities. Our diverse, global teams bring deep industry and functional expertise and a range of perspectives to spark change. BCG delivers solutions through leading-edge management consulting along with technology and design, corporate and digital ventures—and business purpose. We work in a uniquely collaborative model across the firm and throughout all levels of the client organization, generating results that allow our clients to thrive.
Mediacom
MediaCom består av mange dedikerte rådgivere og spesialister på markedskommunikasjon, mediestrategier, mediekjøp, search & performance, innholdsproduksjon og analyse.
Sammen skaper vi resultater for noen av landets største og dyktigste annonsører.
I en stadig mer kompleks og teknologidrevet kommunikasjonsverden ligger MediaCom i forkant med å finne effektive og integrerte møtepunkter mellom merkevarer og mennesker
MediaCom er 100 % eid av WPP-gruppen og er en del av det internasjonale MediaCom-nettverket med kontorer i 81 land. Med mange ansatte, formidlet MediaCom i 2015 reklame for omkring 1,13 milliarder kroner (begge tall inkluderer vårt datterselskap MediaPlus).
TINE SA
TINE Gruppa er en av Norges største næringsmiddelbedrifter og leverandør av kjente merkevarer som Jarlsberg, Norvegia, Biola, YT og TINE Yoghurt. TINE eies av nesten 9000 melkebønder i samvirke, og vår forretningsidé er å foredle rene og naturlige råvarer til god og sunn mat. Det skal vi gjøre i nært samspill mellom natur, landbruk, forbrukere og handel. TINE har meierier over hele landet i tillegg til flere norske og utenlandske hel- og deleide datterselskaper, som bl.a. Diplom-Is, Wernersson Ost i Sverige, Norseland i USA og Storbritania, samt TINE Irland. TINE Gruppa har ca. 5300 ansatte og en omsetning på nærmere 25 milliarder kroner.
Oh My
Oh My startet i Sverige i 2011 og vokste raskt til å bli et stort fullservice byrå som leverer strategi og kommunikasjonskonsepter, design for print og digitalproduksjoner, koding av websider og distribusjon i digitale kanaler. I dag er det 90 ansatte i selskapet med kontorer i Oslo, Stockholm, Piteå, og Gøteborg.
Høsten 2017 bestemte vi oss for å åpne Oslo-kontor, og tar med oss det vi er aller best på i Sverige.
VID vitenskapelige høgskole
VID vitenskapelige høgskole driver utdanning og forskning innenfor helse- og sosialfag, pedagogikk, ledelse, diakoni og teologi. Høgskolen tilbyr cirka 50 studieprogram på bachelor-, master- og ph.d.-nivå og har som mål å utvikle seg som nasjonal aktør gjennom regionalt samarbeid.
NRC Group
NRC Group er Nordens største entreprenør innen banerelatert infrastruktur, med sterk tilstedeværelse i Norge, Sverige og Finland. Selskapet er en totalleverandør av banerelaterte tjenester, i tillegg til å levere tjenester til all transportrelatert infrastruktur som vei, havn, kai, broer og tunneler. Tjenestene inkluderer prosjektering, grunnarbeid, sporarbeid, sikkerhet, elektro, telecom og signal samt miljøtjenester som sanering og gjenvinning. NRC Group har hatt en betydelig vekst siden oppstarten i 2011, og er i dag den ledende entreprenør innen baneinfrastruktur i Norden.
Wavemaker
I Wavemaker jobber vi hver dag med å skape vekst for våre kunder og våre medarbeidere. Vår filosofi er at vi tror alltid det finnes smartere måter å skape vekst på. Det viktigste kriteriet for å lykkes er at vi alltid positivt provoserer både oss selv, men også våre kunder og våre omgivelser. Positiv Provocation er vårt globale DNA. Vi utfordrer med ydmyket og i beste intensjon, med kunnskap som basis.
Wavemaker er et av verdens ledende mediebyråer med 7600 ansatte i 90 land. I Norge er vi drøyt 40 ansatte og holder til i Oslo sentrum. Wavemaker eies av verdens største kommunikasjonsbyrå WPP og ligger under GroupM paraplyen.
RiksTV
RiksTV har som mål å være en ledende tilbyder av levende bilder på alle flater teknologien muliggjør. TV-markedet og folks seervaner er i sterk endring, og våre produkter og strømmetjenester tilpasses nye TV-vaner. I takt med utviklingen, må også vi utvikle og forbedre oss kontinuerlig. I RiksTV jobber vi derfor etter smidig arbeidsmetodikk, vi sikrer gevinster gjennom kontinuerlige måling, evaluering og optimalisering: test – lær – bruk.
RiksTV er en TV- og underholdningsdistributør som så dagens lys i 2007 da de analoge TV-signalene ble slukket. Fra den gang har selskapet utviklet seg enormt og vi tilbyr i dag en TV-opplevelse på kundens premisser. Tjenestene tilbys enten via en SMART-boks, som leverer TV og underholdning både via bakkenett og internett, på en hvilken som helst mobiltelefon eller nettbrett, eller på siste generasjon Apple TV, hvor som helst i landet.
RiksTV omsetter nå for over 1,2 milliarder norske kroner i året, og har en sunn økonomi og drift som legger til rette for spennende investeringer i fremtiden.
Ansatte i RiksTV har et brennende engasjement for å lage Norges beste TV-opplevelse, vi har et innovativt miljø og er innsiktsdrevet i vårt arbeid.