INDEX

Uloba

Uloba er en ideell organisasjon og en del av Independent Living-bevegelsen. Vi er en spydspiss i funksjonshemmedes likestillingskamp som den eneste BPA-tilretteleggeren (Borgerstyrt Personlig Assistanse) i Norge som er drevet for og av funksjonshemmede. Målet er en verden der funksjonshemmede har frihet til livsutfoldelse og deltar på alle samfunnets arenaer. Våre verdier er: Stolt, Sterk og Synlig!

 

 

Design House

Design House består av et team engasjerte og dedikerte mennesker som sammen jobber målrettet for å gi norske, kjente merkevarer personlighet og særpreg. Gjennom konstruktive og strategiske prosesser sammen med våre oppdragsgivere, skaper vi effektiv og salgsutløsende pakningsdesign. Arbeidet vi gjør er basert på bred kategoriforståelse, erfaring så vel som nytenking – og store mengder entusiasme for faget.

Nille

Nille er en av Norges mest kjente merkevarer med 345 butikker over hele landet. Selskapet er norskeid og har hovedkontor på Kolbotn, rett utenfor Oslo. Hovedmålet for de kommende årene er å reetablere Nille som en av de ledende retail- kjeder i Norge.

Nille – for små og store øyeblikk. Vi leverer produkter til glade festdager og gode hverdager. Enten det er jul, påske, halloween, strikketirsdag, piknik i parken, skoleavslutning eller egentid i kveldssola, er vår filosofi at det alltid finnes en god grunn til å feire de små og store øyeblikkene.

PlanRadar

PlanRadar is a fast-growing global company with an award-winning solution for documentation and communication in the construction and real estate industry. We have customers from more than 40 countries worldwide and every single month thousands of new users register to use PlanRadar in their projects.

PlanRadar is a fast-growing global company with an award-winning solution for documentation and communication in the construction and real estate industry. We have customers from more than 40 countries worldwide and every single month thousands of new users register to use PlanRadar in their projects.

StrongPoint

StrongPoint strives to improve the way retailers do business. The company consists of three business areas: Retail Technology, Cash Security and Labels. Retail Technology provides retailers with integrated technology solutions that increase productivity and improve the shopping experience in stores and online. The Cash Security business area provides solutions for secure cash logistics, and the Labels business area offers adhesive labels for any product and application. For larger customers and in the Nordic countries, StrongPoint is the main point of contact for customers. In the smaller European markets, the company is represented by local agents and partners. StrongPoint employs 520 people in Norway, Sweden, the Baltics, France, Germany, Belgium, Spain and Russia. StrongPoint is headquartered in Rælingen, Norway, just outside Oslo, and listed on the Oslo Stock Exchange.

CVGURU

CVGURU består av en samling med journalister, hodejegere, forfattere og andre skriveentusiaster med et felles mål, å hjelpe folk ut i jobb med vinnende CV og søknader.

Vi har rask levering, flere hundre fornøyde kunder og fornøydgaranti. Vi skreddersyr din CV og søknad slik at den blir profesjonell og skiller seg ut i mengden blant hundrevis av andre CVer og søknader som står mellom deg og jobben du vil ha.

Ikke nøy deg med en jobb som ikke passer dine ønsker, drømmer og behov. Gå for jobben du fortjener med en skreddersydd CV og søknad som får frem hvorfor akkurat du er den rette for jobben du ønsker.

Oktan Oslo AS

​​​​​​​Oktan Oslo AS er et reklamebyrå som inngår i Media Bergen konsernet. Byrået har 18 ansatte som jobber med reklame, digital markedsføring, design, innholdsmarkedsføring og Inbound Marketing. Blant kundene er det mange innenfor Corporate Communication, eiendom, samt tradisjonelle kampanje kunder. Selskapet hadde en byråinntekt på 18 millioner i 2019. I Media Bergen konsernet inngår en rekke forskjellige byråer innen reklame, kommunikasjon og teknologi som Oktan, Respons Analyse, Per Høj, Keyteq, Svensson, MK, Apility, Vangen & Plotz, Effektor, Cox, Digitroll og Aprill.

JCDecaux

I 60 år har JCDecaux spilt en viktig rolle med å forme bybildet i en rekke land verden over. I dag er JCDecaux verdens største utendørsreklameselskap, med over 1 million reklameflater i mer enn 80 land på 5 kontinenter. JCDecaux Norge ble etablert i 1998 og opererer i dag de mest attraktive utendørsavtalene i landet. Avtaler som sikrer annonsører dekning mot mer enn 50% av Norges befolkning hver eneste uke.

Norge er et av landene i JCDecaux-konsernet hvor digitaliseringen av utendørskanalen har kommet lengst. Vi besitter følgelig høy kompetanse og erfaring når det gjelder effektiv bruk av digitale reklameflater. JCDecaux er også det mest innovative og innflytelsesrike utendørsselskapet i Norge, og den ledende tilbyderen av programmatiske kjøp i vår kanal.

Utendørsreklame er en av vekstvinnerne på mediemarkedet. En av hovedgrunnene er den nevnte digitaliseringen, men vi har også kanal- og kommunikasjonsegenskaper som stadig blir viktigere for norske og internasjonale annonsører. Vårt publikum vokser, og vi evner å skape god dekning raskt. Vi er også meget sterke mot unge målgrupper. I sum har vi egenskaper som norske annonsører etterspør.

Rebel U2 AS

Sammen med eiendomsselskapet Entra skal selskapet The Rebel AS etablere et kompetansehus i Oslo sentrum. Det skal være skreddersydd for teknologer, kalles for Rebel og skal stå ferdig i 2021.  Rebel U2 AS et joint venture-foretak, eiet 50 prosent av Entra Eiendom og 50 prosent av The Rebel.

På Rebel i Universitetsgata 2 vil miksen av brukere (leietagere) komme fra etablerte IT- og teknologiselskaper, fra offentlige IT prosjekter, fra selskaper som jobber med digitalisering av sin forretningsmodell,  akademia og communities.

Teft Flex

Teft Flex jobber bredt med selskaper som har behov for konsulenter, vikarer og freelancere innen markedsføring, kommunikasjon, web og reklame. Det betyr at våre kunder er forskjellige reklame-, medie-, digital- og designbyråer. Vi jobber også med store og små annonsører og markeds/kommunikasjonsavdelinger i tillegg til forskjellige selskaper i mediebransjen.

Våre vikarer, konsulenter og vikarer jobber oftest i lenger oppdrag og inkluderes hos den oppdragsgiveren de jobber hos. Vi anstrenger oss for å tilby konkurransedyktige betingelser og rettferdige rammer og ordninger for våre folk.

Å jobbe som utleid ressurs kan være en god måte å få ny relevant erfaring, utvide nettverket sitt og ikke sjelden er et engasjement veien til et jobbtilbud fra våre kunder.