INDEX

Morgenstern

På knappe fem år har Morgenstern etablert seg som et av landets toneangivende reklamebyråer. En tydelig kreativ filosofi har på få år tiltrukket seg kunder som FINN.no, Sparebank1, Widerøe og OneCall. En rekke utmerkelser i inn- og utland ble høsten 2020 kronet med en tredjeplass i Byråprofil. Nå søker de en leder som kan ta byrået hele veien til toppen.

HyperRedink

HyperRedink er et reklamebyrå med spisskompetanse på innholdsmarkedsføring, rigget for dagens mediebruk og digitale vaner i kontinuerlig endring. Vi hjelper deg med å styrke merkevaren din, rekruttere fra øverste hylle, endre holdninger og skape bedre omdømme og økt salg. Vi jobber strategisk og operativt gjennom hele kundereisen, fra de store oppmerksomhetsskapende uttakene til den langsiktige relasjonsbyggingen som gjør deg relevant og nyttig for målgruppene dine – hver dag. 

Vi er 56 ansatte og er en del av nordiske Ahead Group. Vi har to datterselskaper, Redink Vest, som holder til i Bergen, og Elg, som sitter i samme lokaler som oss, så totalt er vi ca 80 ansatte.

Vi jobber over hele spennet fra innsikt og strategi til kreativ konseptutvikling, design, UX, webutvikling, distribusjon og effektoptimalisering. Ikke minst utvikler vi tekst, film og animasjon av høy kvalitet – og vi har hele ekspertisen samlet under ett tak.  

I HyperRedink er vi særlig opptatt av en helhetlig tilnærming til merkevarebygging, der vi i tillegg til det kommersielle budskapet også formidler merkevarens emosjonelle verdier. Vi tar på alvor målgruppenes behov for hjelp, kunnskap og informasjon, og bygger på den måten langsiktige relasjoner.

 

Opsahl Gruppen

Opsahl Gruppen jobber med boligutvikling, utleie og utvikling av næringseiendom, butikker innen sport og fritid, samt innovative miljøselskaper. Vi har som mål å levere kvalitet, yte fleksibilitet og skape verdier gjennom fornøyde kunder. Uansett hvilken av virksomhetene våre du er i kontakt med, ønsker vi at du sitter igjen med en god opplevelse. Våre sterke verdier, kvalitetsfokus og fagkompetanse ligger til grunn i alt vi gjør, og kunden er alltid i fokus. Sport og fritid er viktige områder for Opsahl Gruppen. I tillegg til å være en ivrig sponsor av ulike lokale idrettslag har selskapet gått inn på eiersiden av spennende bedrifter i dette segmentet, som Sørensen Sykler, Toshov Sport og Skullerud Sport Senter.

Nortura

Nortura er en av Norges største matprodusenter, og Gilde og Prior er to av våre mest kjente merkevarer. Vi er bondens selskap; et samvirke eid av over 17.100 norske bønder over hele landet. I Nortura jobber vi hver dag for matglede, helse og bærekraft og er stolte over å bidra til at det blomstrer i norsk matproduksjon. Vi omsetter årlig for om lag 23 milliarder kroner og skaper store verdier for Norge.

Mills

Alle kjenner Mills! Våre produkter har vært en del av det norske kjøkken i generasjoner. I Mills er vi nå 30 engasjerte marketinghoder som hver dag får boltre oss med noen av landets mest kjente merkevarer. Vi snakker Melange, Delikat, Vita Hjertego’, Plantego’, Soft Flora, Olivero og Mills. Med andre ord; kjente og kjære produkter som har vært i nordmenns hjerter og kjøleskap i generasjoner. Og det er vår jobb å sørge for å spre matglede i generasjoner fremover.

Våre 450 ansatte jobber mot vårt felles mål: Å skape små og store øyeblikk av matglede hver dag! Dette er en jobb vi er gode på, for vi omsetter årlig for 2,1 milliarder kroner. Likevel setter vi oss stadig nye mål for å gjøre Mills enda bedre og mer bærekraftig.

Mills skal være en ansvarlig samfunnsaktør. Vi gjør den norske hverdagsmaten sunnere, bedre og mer bærekraftig gjennom våre produkter. Dette får vi til ved å stadig videreutvikle produktene våre og ved å se på hvordan vi kan forbedre alle ledd i verdikjeden. I dag kommer mer enn 85 prosent av råvarene våre fra planteriket, og i årene fremover jobber vi med et tydelig mål: Bedre for deg og bedre for planeten!

Z Event

Z Event er markedets ledende og mest solide skapere av event. Gjennom 10 år har Z Event levert mer enn 1.400 fysiske og over 100 digitale event, til stor begeistring fra våre kunder. Våre 22 engasjerte og kompetente medarbeidere, og våre åpne kreative prosesser sørger for inspirerende løsninger som utfordrer hodet, får det til å kile i magen, og får hjertet til å slå. Vi elsker å skape magiske øyeblikk og sterke felles opplevelser som skaper tette og modige kulturer. Vi tror fakta gjort om til følelser har større effekt, og at klar og inspirerende formidling av budskap beveger mennesker. Ved å involvere skaper vi bedre læring.

Vi leverer kick off, konferanse og kundearrangement i Norge, eller i en foretrukket destinasjon i Europa, USA eller Asia. Vi skaper filmene, appene eller VR/AR som beveger din kultur og din organisasjon. Sammen med vårt datterselskap, kommunikasjonsbyrået Y Story, og vårt reise-event selskap Reiseverket, byr vi markedet på alt som skal til for få strategien til å fly og for å utvikle kulturen. Kultur spiser som kjent strategi til frokost.

Hos oss blir du del av et hektisk, fordomsfritt og entusiastisk miljø. Vi jobber i team og vi jobber variert. Ingen dager er like. Du får ansvar og støtte til mestring. Vi vil at du når ditt maksimale potenisale. Vi er 100% kundeorienterte. VI leverer 100%. Hver gang. Kundens strategi, sammen med vår energi, blir magi. VI tilbyr konkurransedyktige betingelser og begeistring på toppen.

Trickle

Trickle er et byrå for innholdsdistribusjon som ble startet i Sverige 2017. Siden da har de vokst til å bli ett av Nordens sterkeste byråer innen digital distribusjon, med 20+ spesialister innen sosiale medier, søkemotormarkedsføring, tracking og analyse. Hovedkontoret ligger i Stockholm, men selskapet har også kontorer i Göteborg og gjennom People People People-nettverket (med byråer som Spoon, Oh My og The Domain Was Taken) i Malmö, Luleå, London, Oslo og Helsinki.

Trickles filosofi bunner ut i at våre kunders budskap effektivt skal nå ut når ut ved hjelp av teknologi og taktikk. Som navnet antyder, er selskapets DNA basert på ”Trickle, don’t spray”.  Vi benytter data for å tilpasse budskapet til målgruppens medievaner og interesser og unngår på den måten å skape irritasjon i digitale strømmer. Våre kunder skal være en naturlig del av målgruppens feed og bidra til at internett blir et hyggeligere sted.

Farmasiet

Farmasiet er Norges største nettapotek og har 55 ansatte fordelt på tre kontorer i Sandefjord, Vestby og Oslo. Vi er Norges største nettapotek og har sett en vanvittig omsetningsvekst siden oppstarten i 2015. Vi har svært fornøyde kunder og de kommer ofte tilbake og handler igjen. Vi har et bredt sortiment med over 9 000 ulike produkter og lave priser, og har gjennom flere år hatt en spesiell sterk posisjon på rask levering og lave fraktkostnader. Hos oss får du trygg og enkel tilgang til reseptene dine og kan bestille reseptbelagte medisiner rett hjem.

JCP PRAD

PR- og reklamebyrået JCP PRAD er en del av kommunikasjonshuset JCP. Vi består av 100 ansatte som jobber med reklame, innhold, PR, event og sosiale medier. Hver dag siden 1998 har vi i JCP jobbet med å få folk til å bry seg, og med en visjon om å være «the fun place for brave thinking» så kan vi love deg at det aldri er en kjedelig dag på jobb.

Flyktninghjelpen

Flyktninghjelpen er en norsk organisasjon som hjelper mennesker på flukt over hele verden. Vi er raskt på plass der mennesker på flukt trenger oss mest. Vi vet hva som må gjøres, og vi gjør det.

Vi får fram hjelpen der nøden er størst. Da vi startet hjelpearbeidet etter andre verdenskrig, var behovet enormt. Det er det fortsatt. I 75 år har vi jobbet utrettelig for at mennesker på flukt skal overleve og bygge seg en ny framtid. Akkurat nå er vi til stede i både nye og langvarige kriser i 31 land. Der er vi en synlig og anerkjent aktør under navnet Norwegian Refugee Council (NRC). Vi gir blant annet mat, husly, rent vann, rettshjelp og utdanning.

Vi står på flyktningenes side. Med erfaring, kunnskap og pågangsmot forsvarer vi rettighetene til folk på flukt, og varsler om urett og nød. Flyktninghjelpen er en sterk pådriver for at makthavere skal respektere flyktningers rettigheter. I tillegg driver vi Internal Displacement Monitoring Centre (IDMC), verdens fremste faktabase om mennesker som er på flukt i eget land.

Vi er raskt på plass i kriser. Vår beredskapsstyrke NORCAP er verdens mest brukte. 1000 eksperter fra ulike land står klare til å rykke ut for å bistå FN og andre organisasjoner i humanitære kriser.

Flyktninghjelpen har 15.000 hjelpearbeidere over hele verden. En liten andel jobber på hovedkontoret i Oslo, men de aller fleste av oss jobber ute i felt. Mange har selv vært på flukt.