INDEX
Nordea
Hos Nordea ser vi at verden endrer seg raskt – og vi ønsker å ligge ett steg foran i markedet. Det er derfor vi forplikter oss til å tilby morgendagens økonomiske løsninger. Vi arbeider for å skape et smidig miljø, hvor vi eksperimenterer og vokser – og vi trenger dine ideer og unike bakgrunn. Hos oss vil du være i godt selskap med likesinnede, med muligheten til å sette ditt avtrykk på noe større.
Strim
Strim ble lansert i 2018 og driftes av RiksTV.
Vårt mål er å lage en befriende enkel strømmetjeneste!
Vi vet at mange har kjent på hvordan det er å gå seg vill i strømmejungelen. Derfor utfordrer vi dagens kompliserte underholdningshverdag og bygger Norges enkleste og mest inspirerende strømmetjeneste. Med Strim samler du abonnementene dine i én tjeneste. Det betyr i praksis at du kan se TV, film og serier fra landets mest populære kanaler og strømmetjenester på ett sted.
Vi er godt i gang med å bygge et produkt vi er stolte av. Strim er i stadig utvikling og veien videre påvirkes av deg som bruker tjenesten. Kombinert med det nyeste av teknologi, selvfølgelig.
Bli med på reisen a – det blir gøy!
Teknisk Ukeblad Media
Teknisk Ukeblad ble etablert i 1854 og har siden den gang vokst til dagens TUMedia med seks spissede publikasjoner som tilbyr førsteklasses innhold til bransjene; tu.no, digi.no, veier24.no, insidetelecom.no, Teknisk ukeblad og Våre veier. Våre kommersielle produkter består av innholdsmarkedsføring og native, displayannonsering, stillingsannonsering, print, event og podkast. TUMedia er eid av medlemsorganisasjonene Nito og Tekna.
DNB
Menneskene er DNA-et i DNB. Siden 1822 har kloke hoder jobbet sammen for å finne de beste løsningene for kundene våre. I dag er DNB mye mer enn Norges største bank, og en nøkkelvirksomhet i norsk økonomi. Vi er også et ledende teknologiselskap, som på stadig nye måter tilpasser oss og tjenestene våre til tiden vi lever i og til framtiden. Hos oss finner du et bredt spekter av karrieremuligheter for et bredt spekter av medarbeidere, i Norge og internasjonalt. Vi er i verdenstoppen blant likestilte selskaper, og tar godt vare på mangfoldet av mennesker som velger å jobbe her.
DNB
Menneskene er DNA-et i DNB. Siden 1822 har kloke hoder jobbet sammen for å finne de beste løsningene for kundene våre. I dag er DNB mye mer enn Norges største bank, og en nøkkelvirksomhet i norsk økonomi. Vi er også et ledende teknologiselskap, som på stadig nye måter tilpasser oss og tjenestene våre til tiden vi lever i og til framtiden. Hos oss finner du et bredt spekter av karrieremuligheter for et bredt spekter av medarbeidere, i Norge og internasjonalt. Vi er i verdenstoppen blant likestilte selskaper, og tar godt vare på mangfoldet av mennesker som velger å jobbe her.
Play Magnus Group
Founded in Norway by four-time World Chess Champion Magnus Carlsen, Play Magnus Group is a global leader in the chess industry focused on providing the premier digital experiences for the millions of chess players and students around the world. The company offers eLearning and entertainment services via its market leading brands: chess24, Chessable, iChess, New In Chess, CoChess, the Play Magnus App Suite and the Meltwater Champions Chess Tour.
Play Magnus Group launched the Meltwater Champions Chess Tour in November 2020. For the first time ever, the world’s best chess player would be decided over a full competitive season of professional chess. In the inaugural 2021 season, the Tour has broken viewership records, amassed a global audience, featured all the world’s best players, and created the first year-long cycle of professional online chess. On online streaming platforms the Tour holds 6 of the top 7 most viewed tournaments of all time for chess. The first full season, the Tour has reached over 115M Live Broadcast Views, 200M video on demand views on YouTube and Twitch and 30M hours watched during Live
Broadcasts. Beyond viewership, the Tour has loyal and consistent press and social media engagement with over 100K+ social media posts amassing 1.4B in reach, and 5K+ news articles with 24B+ in reach equating to over $250M in advertising value equivalents (AVE).
Qvisten Animation AS
In 1994 two guys in their early twenties started up an animation studio in Oslo, Norway. The only office space they could afford was a small, drafty attic. In Norwegian this is called a “kvistloft”, so the name Qvisten pretty much gave itself. They defined three goals: Become as good as legendary animation studio Aardman Animations, make a music video for their Danish musical heroes D:A:D and sometime, in the distant future, create their very own feature film. They also had a clear vision: Qvisten should create content that captivate, activate, engage, and thrill kids – Qvisten´s characters should become part of their childhood.
Some 27 years later we have reached most of our goals and the vision is still burning bright: Qvisten shall be a source of great childhood experiences and memories on several different levels – films, TV, games, learning and theme parks. We´re not located in an attic anymore, and two young guys have become two seasoned Producers with some 70 great artists and colleagues. Each of us working relentlessly to make great stories and amazing experiences. Every single day.
Dunnhumby Norge AS
Dunnhumby Norge AS er et Joint Venture mellom Coop Norge Handel AS og dunnhumby ltd. Dunnhumby er og et av verdens ledende konsulent- og teknologiselskaper innenfor databasert kundeinnsikt med høy ekspertise innenfor big data og AI-drevne plattformer. Basert på prinsippet om Kunden først leverer vi kundeinnsikt og personalisert markedsføring for Coop og deres leverandører. dunnhumby Norge har 40 ansatte i Norge og 14 ansatte i India. For mer informasjon, besøk www.dunnhumby.com
Norges skiforbund Alpint
NSF alpint har hatt en sterk utvikling over lengre tid. NSF alpint har de siste årene hatt en sterk vekst i antall ansatte, profiler, økonomi og sportslige resultater. Våre samarbeidspartnere favner flere av de sterkeste merkevarene både nasjonalt og internasjonalt, og idretten vår frontes av noen av landets aller største idrettsprofiler. Vi søker nå en kommersiell leder/markedssjef som kan jobbe strategisk og målrettet for å videreutvikle og levere våre produkter og konsepter overfor våre samarbeidspartnere. Norges Skiforbund Alpin teller 30 ansatte med 7 i administrasjonen.
GK Norge
GK er Skandinavias ledende leverandør av teknikk i bygg med en omsetning på over 6 milliarder kroner. Med rundt 3000 ansatte og 100 kontorer i Norge, Sverige og Danmark leverer vi smarte og bærekraftige løsninger innen ventilasjon, kulde, byggautomasjon, elektro og rør. Vår misjon er å bygge bærekraftige samfunn for generasjoner.