Moodify

Moodify ble startet ene og alene fordi vi ser at mange bedrifter trenger vår kompetanse for å nå sine digitale mål!

I dagens digitale verden er det vanskeligere og vanskeligere å skille seg ut for å drive trafikk til nettsiden. Vi finner ut hvordan kundene opplever møte med din bedrift digitalt. Kartlegging av kundereisen er en metode som gir en forståelse av kundenes opplevelse og øker sjansen for å lykkes. Sammen finner vi ut nyansene i kundenes ønsker og behov og innfrir de viktigste av dem til rett tid. Derfor har vi i Moodify valgt å se kundereisen (CX) og kundeoptimalisering (CRO) sammen som et løp for å drive fram et mer lønnsomt nettsted.

Modify er en del av Mood som også består av selskapene Mood Communication, Nettrafikk og Smood. Nettrafikk er vårt senior spesialistmiljø på betalt søk og organisk søk. Smood er et rendyrket sosiale medier miljø som både plasserer og produserer innhold. Kundene har kåret oss til Årets Byrå i 2018, 2019 og 2020 og kanskje er det måten vi jobber på som er grunnen til dette?