JCDecaux

I 60 år har JCDecaux spilt en viktig rolle med å forme bybildet i en rekke land verden over. I dag er JCDecaux verdens største utendørsreklameselskap, med over 1 million reklameflater i mer enn 80 land på 5 kontinenter. JCDecaux Norge ble etablert i 1998 og opererer i dag de mest attraktive utendørsavtalene i landet. Avtaler som sikrer annonsører dekning mot mer enn 50% av Norges befolkning hver eneste uke.

Norge er et av landene i JCDecaux-konsernet hvor digitaliseringen av utendørskanalen har kommet lengst. Vi besitter følgelig høy kompetanse og erfaring når det gjelder effektiv bruk av digitale reklameflater. JCDecaux er også det mest innovative og innflytelsesrike utendørsselskapet i Norge, og den ledende tilbyderen av programmatiske kjøp i vår kanal.

Utendørsreklame er en av vekstvinnerne på mediemarkedet. En av hovedgrunnene er den nevnte digitaliseringen, men vi har også kanal- og kommunikasjonsegenskaper som stadig blir viktigere for norske og internasjonale annonsører. Vårt publikum vokser, og vi evner å skape god dekning raskt. Vi er også meget sterke mot unge målgrupper. I sum har vi egenskaper som norske annonsører etterspør.