INDEX

Viva Media

Viva Media ønsker å være ditt home away from home. Vi er et fullservicebyrå innen digital markedsføring med fokus og hjerte for kunden og for hverandre. Vi elsker å skape verdier og drives av å hjelpe foretak med og lykkes med sin digitale markedsføring, og tilstedeværelse. Det gjør vi gjennom strategiske og målbare løsninger som gir økt lønnsomhet. Vårt mål er å være våre kunders digital business partner, og uansett medievalg eller strategi, alltid skape merverdi. I dag har vi kontorer i Oslo, Kalmar og Uppsal. Vi er over 80 engasjerte medarbeidere som hver dag brenner for jobben vi gjør. I Oslo er vi 12 ansatte og vokser stadig. I 2020 omsatte vi for nærmere 30 millioner. Totalt for Viva Media Group omsatte vi for over 150 millioner.

Mill International

Mill International er et familieeid selskap som utvikler og selger varmeovner og andre inneklima-apparater. Scandinavian Design DNA fra Mill har blitt veldig populært. De siste årene har investeringer i smarthet gitt resultater. Millheat-appen er nå den best likt app i sin bransje. Mill er markedsleder på hjemmemarkedet Norge og er til stede i 20 land globalt. Mill har 15 ansatte og holder til på Østerås, Bærum.

Medier24

Medier24 AS driver to nettaviser: M24.no – landets største nettavis for nyheter om medier, journalistikk, kommunikasjon, sosiale

medier og teknologi – og KOM24 som er lokalavisa for kommunikasjonsfolk.

Gjennom våre nettaviser dekker vi både de tradisjonelle mediekanalene, digitale utvikling og ikke minst sosiale medier.

Vi er også tett på kommunikasjonssektoren og skriver fast om temaer som kommunikasjon, PR, politisk kommunikasjon eller nye former for reklame.

Good For Me

Good For Me AS er et ungt og ambisiøst selskap. Vårt mål er å være ledende aktør av kvalitetsprodukter, inspirasjon og kunnskap som bidrar til å gi folk et bedre og sunnere liv – samtidig som vi tar vare på planeten vår. Alle våre produkter er 100 % veganske og forsikrer oss alltid om at ingen av produktene våre testes på dyr.

Vi har utviklet mange nye produkter og har siden oppstart vært en pioner i bransjen vår. Innovasjon er viktig for oss og derfor jobber vi kontinuerlig med produkt- og konseptutvikling, nye markedsføringsmetoder og ny teknologi.

Good For Me AS har store for produktutvikling og videre ekspansjon til nye markeder, og til dette oppdraget kreves det flinke folk. Tar du eierskap og ønsker å jobbe et sted hvor du aktivt kan bidra til å skape verdi? Da er det sannsynlig at vi er en god match, og vi oppfordrer deg til å søke jobb hos oss

Bank2

Bank2 ASA er en nisjebank som ble etablert i 2005. Banken har spesialisert seg på å tilby bransjetilpassede løsninger til privatpersoner og selvstendig næringsdrivende som har behov for et alternativ til andre banker. Våre medarbeidere er spesialister på økonomisk rådgivning i situasjoner der det er behov for opprydning og handlingsrom for å gjennomføre finansiell restrukturering. Vi bidrar til gode løsninger og økonomisk friskmelding ved å ivareta kundens interesser på best mulig måte.

Bank2 har 29 medarbeidere, og deltar i alliansesamarbeidet i Eika-Gruppen.

Optimera

Optimera er Norges største aktør innen salg og distribusjon av byggevarer, trelast og interiør med 200 utsalgssteder, 2000 ansatte og over 12 milliarder i omsetning. Virksomheten innbefatter Optimera Proff, Optimera Handel, Optimera Logistikk, Optimera Byggsystemer, Hansmark og Montér. Optimera er en del av Dahl Optimera Norge som er eid av det internasjonale konsernet Saint-Gobain. Konsernet har mer enn 180.000 medarbeidere i 68 land og er Europas største distributør av byggevarer.

Rema 1000

REMA 1000 er Norges ledende dagligvarekjede og en av landets sterkeste merkevarer. Siden 1979 har REMA 1000 jobbet for å kunne tilby kunder over hele landet et godt valgt utvalg av dagligvarer av god kvalitet til laveste pris. Ved å ha hyggelige og dyktige mennesker med riktige holdninger og fokus på å jobbe med de rette tingene, har REMA 1000 lykkes med å skape en solid virksomhet og en merkevare som begeistrer.

Viking Outdoor Footwear

Viking Outdoor Footwear AS ble etablert i 1920 og blir ansett som en av pionerne i fottøybransjen. Selskapet har siden 2007 vært eid av Bertel O. Steen konsernet. Viking Outdoor Footwear AS har i tillegg til eget salgsselskap i Norge, også salgsselskaper i Sverige, Finland, Danmark og Tyskland, i tillegg til distributører i en rekke andre markeder. Viking er markedsleder i Norden på utendørsprodukter som gummistøvler, sko og støvler med GORE-TEX® membran, til både barn og voksen. Viking selger ca. 2 millioner par sko per år, hvorav 2/3 av omsetningen er internasjonal. Viking har i dag ca. 40 ansatte og omsetter for omlag 450 mill.

Clear Channel

Clear Channel Norway AS er Norges største aktør innen utendørsreklame. Gjennom å hjelpe våre kunder til å nå ut med rett budskap i rett miljø, bidrar vi til at bedrifter og organisasjoner kan vokse og bli fremgangsrike.

Clear Channel er en riksdekkende kanal med over 46 000 reklameflater fordelt i hele Norge. Selskapet har reklamerettigheter i alle Norges fem største byer, på landets største kjøpesentre, bymøbel-avtaler med 25 norske byer, all trafikkreklame i kollektivtrafikken i Oslo og Akershus, samt reklamerettighetene på seks av de største flyplassene i Norge.

Vi er ca. 50 mennesker som håndterer hele prosessen fra første kundekontakt, valg av relevante medieplasseringer til kreativ løsning og det fysiske oppsettet av kampanjen.

I nært samarbeid med lokale myndigheter og ledende partnere innenfor transport og gatemøbler, jobber vi kontinuerlig med å utvikle, utvide og integrere våre produkter, slik at kampanjene gir best og mest mulig naturlig eksponering i miljøene der folk ferdes.

EY Doberman

We’re a rare blend of creative grit and calculated impact. Beauty and Brains. Founded in 1998 and today supercharged by the global reach and extensive expertise of EY, we’re set up to innovate at scale. Launching out of four Nordic studios and the EY Design Studio Brooklyn, our teams are elephants in the china store and butterflies that start hurricanes. We break the old. We trigger the new. We make things happen. And all with one fundamental mission; to drive change.