Webinar: Dette forventer annonsørene av sine byråer i 2024

Vi har snakket med OBOS, Elkjøp Nordic og Forsvaret om hvilke forventninger de har til sine byråpartnere og hvordan de går frem for å skape verdifulle samarbeid som flyr og skaper vekst.

I dette webinaret går vi i dybden om samarbeidsformer, inhousing, målsetninger, økonomien og behovet for god kommunikasjon. Nyttig kunnskap, enten du leder et markedsmiljø eller jobber i byrå.

Hvordan går man inn i et nytt samarbeid og på hvilke områder opplever annonsørene at byråene kan bli bedre? Opplever annonsørene at byråene er flinke til å forstå og svare på de utfordringene annonsørene står ovenfor i dagens marked?

Her kan du se webinaret:

Ole Aleksander Janzso, leder for kommunikasjon i Teft, leder samtalen med disse tre:

Kathinka Koch Sommerseth – Konserndirektør Marked, Kommunikasjon og Samfunnsansvar hos OBOS

Kathinka startet i stillingen som konserndirektør i OBOS i september 2020. Hun har tidligere vært Markedsdirektør i Storebrand ASA, og har også arbeidet i Creuna, Jordan og Orkla med kommunikasjon, marked, CRM, salg, innsikt og merkevare. Hun har med andre ord omfattende ledererfaring fra ulike selskaper og bransjer, samt utstrakt styreerfaring.

 

Aslak Sletten – Sjef for Forsvaret Kommunikasjon

Portrettbilde av Aslak Sletten i Forsvaret

Aslak har bred nasjonal og internasjonal lederbakgrunn fra næringsliv, NGO og forsvarssektor. Han er en erfaren marked- og kommunikasjonsdirektør med ansvar for innovasjon og kommersielle resultater. I dag leder ha 50 ansatte og har resultatansvaret for omdømme, marked og kommunikasjon sentralt i Forsvaret. Han er også styremedlem i selskapet SAYFR og interesseorganisasjonen ANFO.

Morten Syversen – Chief Brand & Digital Officer hos Elkjøp Nordic AS

Morten sitter i konsernledelsen til Elkjøp Nordic, hvor han leder en avdeling med i overkant av 80 personer. I tillegg koordinerer man markedsarbeidet i de 4 nordiske landene ut ifra hovedkontoret i Nydalen. Elkjøp, med sine 13 000 ansatte og en omsetning på nærmere 50 milliarder NOK, er blant Nordens største retail-selskaper. Morten er ansvarlig for merkevare, media, kundeklubb, eCom, innsikt og analyse, partner marketing, retail media, kundereiser, og CX/UX. Han har bred internasjonal erfaring  innen retail og konsumenthandel og ledet flere større transformasjonsprosjekter for selskapet.