NHST Media Group ansatte CX & Loyalty Specialist

NHST og Dagens Næringsliv ansatte CX & Loyalty Specialist med teft. Ser dere etter kandidater med analytiske og kommersielle evner? Ta kontakt med Eivind Ruud Johnsen for en fagprat

NHST Media Group er kanskje best kjent som eier av Dagens Næringsliv. Vi har som mål å være størst og best på næringslivsnyheter i Norge og verdensledende innen de tre segmentene shipping, sjømat og energi. Våre publikasjoner kjennetegnes av journalistisk grundighet og kvalitet, og vi tilbyr både løpende nyheter og eksklusive saker som engasjerer leserne. Innsikt, integritet og mot er viktig for selskapets suksess.

Vår ambisjon er at abonnentene våre skal oppleve en kundereise som er personlig, relevant og verdifull – og på denne måte skape en bedre kundeopplevelse, økt bruk og mer lojale kunder som skal bidra til økt lønnsomhet. Vi søker derfor etter en CX & Loyalty Specialist som vil få det taktiske og operative ansvaret for å utvikle og optimere nye og eksisterende kundereiser. 

Du vil bli en del av NHST sitt CX-team som består av dyktige fagspesialister med sterk kompetanse innenfor kundereise, data, innsikt og teknologi. Hos oss vil du oppleve sterk faglig utvikling og at vi er glade i å dele kompetanse, innspill og idéer.  

Arbeidsoppgaver

Gode kundeopplevelser handler om å kjenne sine kunder godt. Vi jobber derfor med at kommunikasjonen mot kundene både skal være målrettet og relevant, basert på kundenes behov og ønsker. 

I denne rollen vil dette være noen av dine arbeidsoppgaver:

  • Videreutvikle og forvalte kundedialogløp med fokus på å øke lojalitet og bruk av tjenestene våre, mersalg og motvirke churn
  • Gjennomføre tester og evaluering av dialoger, A/B-tester: samle innsikt og gi anbefalinger for å forbedre dialogen
  • Komme med idéer, teste og etablere ulike lojalitetsskapende konsepter/programmer
  • Sørge for å ha god innsikt og forståelse av kundebasen, bygge segmenter og gjennomføre analyser ved hjelp av analyseverktøy
  • Kontinuerlig teste ut nye hypoteser ved å gjennomføre eksperimentering og effektberegninger i kommunikasjonsprogrammene og bruke innsikt fra disse til å øke kundelojalitet og lønnsomhet. 

Stillingen rapporterer til Head Of Customer Experience.

Vi tror du har jobbet noen få år med kundedialog og CRM og at du har kunnskap om hvordan du skal treffe kunden best i hvilke kanaler til hvilken tid. Vi er også åpen for kandidater med kortere erfaring. Vi tenker også at du er nysgjerrig på trender og ny teknologi innen kundelojalitet og syns det er spennende å teste ulike fremgangsmåter og optimalisere arbeidet du gjør. Du jobber strukturert og metodisk, med en egenskap til å holde i ulike prosjekter på en gang. Vi tenker også at du er en initiativrik person som verdsetter et godt arbeidsmiljø og ønsker å bli en del av et sammensveiset lag!

Hvorfor velge NHST? 

Hos oss vil du bli en del av vårt hyggelige, dyktige og fremtidsrettede CX-team som hver dag jobber med å forbedre kundereisen til NHSTs medieplattformer. Du vil ta del av et voksende team som har fokus på å ha det gøy på jobb og spille hverandre gode. Vi har hovedkontor i Oslo, med lokaler i sentrum. I tillegg til dette har vi gode løsninger på huset med firmahytter, eget treningsstudio, alt av teknisk utstyr og gode pensjons- og forsikringsvilkår. Det er i tillegg muligheter for å jobbe internasjonalt. Nå ønsker vi å få med oss enda en dyktig kollega på laget – og vi håper det er deg! 

Kontaktpersoner:

Eivind Ruud Johnsen

Partner og rådgiver

922 82 349

eivind@teft.no
linkedin icon

Elisabet Rye

Rådgiver

915 47 093

elisabet@teft.no
linkedin icon

Henrik Sandberg

Daglig leder og rådgiver

907 39 816

henrik@teft.no
linkedin icon

Julie Kathrine Andresen

Prosjektleder

926 28 088

julie.andresen@teft.no
linkedin icon

Lene Forfang Paterson

Rådgiver

482 23 899

lene@teft.no
linkedin icon