Vil du være med å skape gode resultater? RiksTV søker markedsansvarlig!

Er du den som har kunnskapen, engasjementet og evnen til å skape ekstraordinære resultater sammen med andre? Er du faglig sterk, men samtidig genuint interessert i å videreutvikle deg og utfordre status quo? Ja, da hører vi gjerne fra deg!

RiksTV er i et marked med tøff konkurranse, så vi trenger å gjøre ting litt smartere og litt bedre enn våre konkurrenter for å beholde våre kunders tillit og vinne nye markeder. Vi har store ambisjoner og søker derfor etter deg som kan bidra til å skape ekstraordinære resultater gjennom markedskampanjer-/aktiviteter som blir lagt merke til, med dokumenterbar effekt.

Som en del av markedsavdelingen vil du videreutvikle og styrke merkevaren RiksTV. Du vil blant annet jobbe med et av våre viktigste satsningsområder, fibermarkedet, og sikre at vi kontinuerlig øker effekten av de markedsaktivitetene vi gjør – styrt av innsikt og kundeorientering. Du vil få ansvaret for store og små markedsaktiviteter fra A-Å.

Det forventes at du er selvstendig, proaktiv, evner å tenke strategisk og er i stand til å gjennomføre aktiviteter for å levere på de overordnede planene. Videre forventes det at du har høy gjennomføringsevne, og at du sikrer at overordnede prioriteringer og mål brytes ned i konkrete tiltak som skal gjennomføres.

 

De viktigste oppgavene:

  • Utvikling av kommunikasjonkonsepter, reklame- og markedsføringskampanjer. Ansvarlig fra brief til evaluering.
  • Være markedsstrategisk rådgiver overfor partnere. Anbefale strategi og uttak mot deres kunder og potensielle nye kunder.
  • Koordinere markedsaktiviteter og kundedialog i samarbeid med partnere.

 

Personlige kvaliteter:

  • Du er en lagspiller med anlegg for å inspirere andre.
  • Du er godt organisert med analytiske ferdigheter og har en strukturert tilnærming til oppgavene.
  • Du liker å jobbe både i et høyt tempo med mange oppgaver, så vel som å ha utholdenhet i lange prosesser.
  • Du er en utmerket kommunikator og har gode presentasjonsferdigheter.
  • Du har dyp forståelse av markedsføringsprinsipper og sterke ferdigheter i prosjektledelse.
  • Du ser verdien av å jobbe i team, utfordre hverandre og søke ny kunnskap.

Erfaring:

  • Minimum tre års relevant erfaring
  • Erfaring med egenutvikling av markedsaktiviteter, kommunikasjon og medieplaner – ikke implementering av aktiviteter/materiell fra «hovedkontoret».
  • Du kan vise til gode resultater med vellykkede strategier, og gjennomførte markedskampanjer.
  • Bachelorgrad i markedsføring, reklame eller relatert/relevant felt.

Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom du har spørsmål. Vi ser frem til å høre fra deg!

Frist: Snarest. Vi vurderer søkere fortløpende. Siste frist 15.februar.

Spørsmål om stillingen rettes til:

Aud Elin Omholt, HR i RiksTV, Tlf:  915 84 146, mail: aud.elin.omholt@rikstv.no

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt