Vil du jobbe som SoMe-spesialist i Nordens største moteselskap?

Er du en moteinteressert markedsfører som ønsker å være ansvarlig for sosiale medier i et av Nordens største kleskonsern? Nå søker vi en engasjert kollega til vårt inhouse medieteam, som skal arbeide strategisk og operativt med paid social for Varner i Norden. 

Varner Digital Retail bygger nå opp det som skal bli en av de absolutt sterkeste avdelingene innen digital markedsføring i Norden, med fokus på CRM, SoMe, mediekjøp, performance marketing, SEO og analyse, innenfor våre merkevarer Bik Bok, VOLT, Carlings, Urban, Dressmann, Cubus og Junkyard. Digital Retail-avdelingen jobber med noe av det mest spennende som skjer innenfor OMNI og digital markedsføring, og dette er din mulighet til å være med på reisen.

Du vil få ansvaret for de betalte kampanjene til våre kjedekonsepter, hvor din hovedoppgave vil være å sikre synlighet, engasjement, øke trafikk og konvertering fra sosiale kanaler til våre salgskanaler. Det er derfor viktig at du holder deg oppdatert på de siste trendene innen SoMe, slik at vi alltid kan ligge et steg foran våre konkurrenter. 

For å lykkes i rollen tror vi du har erfaring fra tilsvarende rolle, enten fra byrå eller kundesiden. Du bør ha interesse for mote, være en god relasjonsbygger og ha gode kommunikasjonsevner. Du vil jobbe tett med Varner sine ulike markeds- og E-commerce team, samt med resten av medieteamet. Medieteamet har spesialister innenfor Sosiale Medier, Søk, SEO, copy writing og influencer marketing. Hos oss blir du en del av et spennende fagmiljø som tar frem det beste hos hverandre for å nå de råeste resultatene. 

Les mer om Varners digitale satsing her.

Hva kan du forvente å jobbe med:

  • Betalt SoMe-strategi, og planlegging og gjennomføre annonsekjøp i sosiale plattformer som Facebook, Instagram, Snapchat (snart Tik Tok og Pinterest) for noen av våre kjedekonsepter i de skandinaviske markedene
  • konverteringsoptimalisering og AB testing
  • Videreutvikle hvordan vi best kan bruke våre 1.parts data i annonsekjøp
  • Annonsetekster og annonseformater, og sette gode KPI’er for de ulike kampanjene
  • OMNI-kanal strategier for netthandel og fysiske butikker
  • Budsjettkontroll
  • Holde deg oppdatert på kjedenes planer til enhver tid og ha inngående forståelse for disse.

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Minimum 1-3 års operativ og strategisk erfaring med sosiale medier, gjerne jobbet for en merkevare
  • God forståelse for tall og digitale annonse- og analyseverktøy, som f.eks. Google Analytics og Facebook Business Manager
  • Hands-on kunnskap om systemer og prosesser som er nødvendige for å opprette og optimalisere kampanjer/innhold i sosiale medier
  • Gode skriftlige og muntlige ferdigheter på engelsk og norsk
  • Visuell teft

Hva kan vi tilby?

  • Et engasjerende, sosialt og godt arbeidsmiljø med høy fagkompetanse
  • Gode muligheter for faglig utvikling gjennom sterk satsning på digital retail og kommunikasjon på digitale plattformer
  • Kontorer i flotte, moderne lokaler på Slependen
  • Fantastiske lunsjer og fantastiske kolleger
  • Personalrabatt
Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Anna Blom Rian eller Julie Kase
Kontaktpersoner:

Anna Blom Rian

Rådgiver

900 73 999

anna@teft.no
linkedin icon

Julie Kase

Prosjektleder og Innholdsprodusent

938 85 004

Julie@teft.no
linkedin icon