Varner søker Loyalty Content Creator til Bik Bok

Retail Fashion er i stor utvikling, hvor teknologi og nye handlevaner gir nye muligheter. I Varner er vi opptatt av å ligge i forkant av denne utviklingen. Vi møter våre kunder hver dag med våre brands og setter våre kunder i sentrum for å nå vårt mål, om å levere den beste handleopplevelsen i Retail.

Opplevelsen skal være optimalisert enten du møter ansatte i butikken, besøker websiden, blir eksponert for digitale annonser eller mottar e-post eller SMS. I 2020 skal Varner tilby sine medlemmer relevant 1:1 dialoger basert på medlemmenes adferd, ved bruk av data, AI via Marketing Automation-plattformen Agillic.

Varner Marketing & Online sales søker nå en Loyalty Content Creator som skal være med å løfte og videreutvikle CRM-satsningen til Bik Bok. Målet er å skape relevant og personalisert innhold som bidrar til økt kundelojalitet.

Hos oss vil du bli en del av et utviklende og spennende fagmiljø som jobber med lojalitet og dialogmarkedsføring. I dag er vi 12 personer som  jobber på tvers med innhold, testing, evaluering og deling av erfaring for å skape best mulige resultater. Du vil få det operative ansvaret for å drifte og videreutvikle lojalitetsprogrammet til Bik Bok.

Arbeidsoppgaver:

  • Operativt ansvarlig for å drifte lojalitetsprogrammet til Bik Bok
  • Ansvarlig for kampanjeplanlegging, innhold, segmentering, implementering og gjennomføring i Brandets CRM-kanaler (e-post, SMS, nettbutikk, SoMe)
  • Ansvarlig for gjennomføring av testing og evaluering av dialoger
  • Sørge for å ha god innsikt og forståelse av medlemsbasen og gjennomføre analyser ved hjelp av våre interne analyseverktøy
  • Tett samarbeid med andre avdelinger innad i Varner

Personlige egenskaper:

Vi ser etter deg som er kreativ og har en sterk kommersiell teft, og som trives i en variert hverdag der du både får jobbe selvstendig og i team. Her vil du få jobbe i et miljø der det hele tiden skjer store endringer, og det er derfor viktig at du er utforskende, dynamisk og endringsvillig. For å lykkes er det avgjørende at du er nysgjerrig på Bik Boks kundegruppe og at du kontinuerlig jobber for å forbedre og optimalisere innholdet for å skape enda bedre resultater. I denne rollen er det også viktig at du er analytisk, nøyaktig og detaljorientert. Du har en lidenskap for kundeopplevelser og ønsker å være med på å løfte fagområdet fremover i Varner.

Utdanning og krav til erfaring og kompetanse:

  • Bachelor eller Mastergrad innen markedsføring, gjerne med fordypning innen CRM og markedsføring
  • Minimum 3-5 års arbeidserfaring med CRM
  • Erfaring med segmentering, Marketing Automation/CRM-verktøy
  • Erfaring med analyseverktøy og testverktøy (Google Analytics m.m.)
  • Erfaring med å skrive engasjerende og selgende tekster, både på norsk og engelsk

Vil du vite mer om hvordan Varners satsing på lojalitetsprogram?

Les vårt intervju med Erica Munthe-Kaas, Loyalty Customer Experience Specialist i Varner her

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Martine Holen eller Anna Blom Rian

Kontaktpersoner:

Martine Holen

Martine Holen

linkedin icon

Prosjektleder og innholdsprodusent

452 99 838

martine@teft.no
Anna Blom Rian

Anna Blom Rian

linkedin icon

Rådgiver

900 73 999

anna@teft.no