Varner søker CRM & Customer Insight Specialist

Er du vår nye kollega?

Varner er et av Nord-Europas største motekonsern, og til vårt CRM-team søker vi nå en CRM & Customer Insight Specialist som skal være med å videreutvikle vår CRM-satsning. Målet er å tilrettelegge for en sømløs og personalisert kundereise som bidrar til økt lojalitet og engasjement for Varners merkevarer.

I Varner Digital Retail bygger vi opp det som skal bli en av de absolutt sterkeste avdelingene innen digital markedsføring i Norden, med fokus på CRM, mediekjøp, performance marketing, SEO og analyse, innenfor våre merkevarer Dressmann, Cubus, Carlings, Bik Bok, Junkyard og Volt. Digital Retail-avdelingen jobber med noe av det mest spennende som skjer innenfor CRM, OMNI og digital markedsføring, og dette er din mulighet til å være med på reisen.

Les mer om Varners digitale satsing her. 

I rollen vil du være en viktig brikke i videreutviklingen av våre fordelsprogram, som per i dag består av ca 7,5 millioner medlemmer på tvers av merkevarene. Du blir superbruker i vår CRM marketing plattform, der du vil ha hovedansvaret for å optimalisere og videreutvikle løsningen, og ikke minst være med å bistå våre CRM spesialister og videreutvikle deres kompetanse.

Du vil også være med på å skape en helhetlig forståelse av kundeatferd og handlemønster, spesielt blant våre 7,5 millioner medlemmer. Målet er å identifisere og realisere forretningsmuligheter og optimalisere og personalisere kundereisen ytterligere. Vi ønsker å bygge innsikt og løsninger som tilrettelegger for kostnadseffektiv markedsføring, definere verdien av kundeinnsikt og selvfølgelig øke omsetningen i Varner. Du vil jobbe tett med Analytics-teamet i vår Tech-avdeling, som bistår i den tekniske utviklingen av analyseprodukter etter våre behov, men vi ønsker også at du selv kan jobbe frem innsikt.

I Varner vil du få en meget spennende og utfordrende jobb med gode muligheter for faglig utvikling. Du vil være en del av et sterkt CRM-team innad i Varner Digital Retail, et av Nordens ledende miljøer innen lojalitet, personalisering og Marketing Automation. Vi har kontorer i flotte lokaler på Slependen med fantastisk lunsj og kaffebar, og et godt, sosialt og pulserende miljø.

Arbeidsoppgaver:

  • Være superbruker i vår CRM Marketing plattform
  • Bistå i å optimalisere kundereisen gjennom automatisering og personalisering
  • Ansvarlig for intern kompetansebygging i vår CRM Marketing plattform
  • Bistå i å skape helhetlig forståelse av kundeatferd og handlemønster, med spesielt fokus på våre 7 millioner medlemmer
  • Identifisere, jobbe frem og realisere business case sammen med CRM & Customer Insight Lead
  • Bistå i å utvikle analyseverktøy i samarbeid med Tech Analytics 

Utdanning og krav til erfaring og kompetanse:

  • God erfaring fra å jobbe med lojalitet, kundedata, segmentering og Marketing Automation
  • Erfaring som superbruker av et CRM Marketing verktøy, gjerne i Agillic
  • Analytisk erfaring innen kundedata og CRM
  • Høyere utdannelse innen analyse/marketing/business/økonomi
  • Erfaring med bruk av SQL, Google Cloud og BigQuery er ønskelig, men ikke et krav. Vi har mulighet til å gi deg opplæring og kursing hvis du har et ønske om å lære deg disse verktøyene

Som person tenker vi oss at du er;

  • Strukturert, nøyaktig og ønsker å forbedre og optimalisere
  • Initiativrik, nysgjerrig og ser muligheter
  • God forretningsforståelse. Kommersiell av natur og opptatt av å måle verdien av det du gjør
  • Gode kommunikasjonsevner. Du evner å kommunisere komplekse ting på en pedagogisk måte
  • Selvgående, ansvarsbevisst og kan ta egne beslutninger, samtidig som du liker å jobbe i team
Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Anna Blom Rian eller Eivind Ruud Johnsen
Kontaktpersoner:

Anna Blom Rian

Rådgiver

900 73 999

anna@teft.no
linkedin icon

Eivind Ruud Johnsen

Partner og rådgiver

922 82 349

eivind@teft.no
linkedin icon