Varner søker Prosjektledere

Varner IT består av tre avdelinger: IT Value Chains, Support og Infrastructure. IT Value Chains har fire verdikjedeteam som skal speile IT mot Varners fagfunksjoner. Hvert verdikjedeteam er ledet av en Business Delivery Manager som jobber i team sammen med prosjektleder,  IT-arkitekt og  system managers.  Sammen skal teamet sørge for at brukerne i verdikjedene, ved hjelp av IT-systemer og andre digitale løsninger, har de beste verktøyene for å oppnå våre målsetninger omkring økt kundefokus, lønnsomhet og bærekraft.

Vi søker nå IT-prosjektledere til to av disse teamene:

  • Design, Buying and Production: Design utvikler kommersielle kolleksjoner basert på bærekraftige prinsipper og faktabasert kundeinnsikt. Buying & Production skal kjøpe inn riktig sortiment og volum som lever opp til kundens behov, både med egne og eksterne merkevarer. Vi skal alltid ta proaktive valg i forhold til Varners totale målsetning for bærekraft.
  • Supply Chain: Supply Chain skal levere et tilpasset sortiment og optimalisert volum i alle kanaler, og sørge for økt omsetning og en sømløs kundeopplevelse mellom de ulike salgskanalene.

Prosjektlederens viktigste oppgave blir å dokumentere og følge opp verdikjedeteamets leveranser. Du vil ha ansvaret for planlegging, koordinering og gjennomføring av prosjekter og større initiativer, sammen med eget og øvrige verdikjedeteam. Styring av leverandørenes innsats er også en del av oppgavene. Prosjektene er av varierende størrelse, men ofte forretningskritiske og en viktig del av Varners digitale transformasjon. Prosjektene løses både i eget team, på tvers av team og sammen med infrastruktur- og supportavdelingen.

Vi ser etter deg som:

  • Er en dyktig og erfaren prosjektleder med god metodikk, og som kan drive utvikling og kontinuerlig forbedring av arbeidsmetodikk og verktøy innen IT-avdelingen.
  • Har jobbet over en periode med prosjekter relatert til IT-systemer, både i en evaluerings- og implementeringsfase og sett resultatene fra prosjektene bli realistert i driftsorganisasjonen.
  • Forstår behovene til våre interne brukere og kan omsette disse til prosjekter og aktiviteter med best mulige ressursutnyttelse.
  • Vil være med på Varners digitale endringsreise i et miljø sammensatt av folk med ulik bakgrunn som hver dag samarbeider og lærer av hverandre.

Hvis du har erfaring fra lignende bransjer, så er det en fordel. Det teller også positivt hvis du har erfaring fra ERP-systemer (gjerne M3), lagersystemer, varestyring-/logistikksystemer eller systemer innen design/produkt og innkjøp.
Hvis du kjenner deg igjen i det vi har beskrevet ovenfor, og har høyere utdannelse, relevante kurs eller lang erfaring, så tilbyr vi deg en spennende og utfordrende jobb i Nordens ledende fashionkonsern.

Varner er en fremoverlent arbeidsplass hvor høyt tempo og raske endringer er en del av vår hverdag. Gode samarbeidsevner, en fleksibel holdning og evne til å tilpasse seg endring er avgjørende. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og muligheten til å utvikle både deg selv og selskapet.

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Katrine Toven eller Victor Sanchez Barrera

Kontaktpersoner:

Katrine Toven

Katrine Toven

linkedin icon

Rådgiver

907 60 718

Katrine@teft.no
Victor Sanchez Barrera

Victor Sanchez Barrera

linkedin icon

Rådgiver

995 31 313

victor@teft.no