Varner søker CRM Specialist

Er du vår nye kollega?

Varner er et av Nord-Europas største motekonsern, og til vårt Loyalty-team søker vi nå en CRM Specialist som skal være med å videreutvikle og drifte CRM-satsningen til et av våre største merkevarer, Cubus. Målet er å skape relevant og personalisert innhold som bidrar til økt lojalitet og entusiasme for merkevaren.

I Varner Digital Retail bygger vi opp det som skal bli en av de absolutt sterkeste avdelingene innen digital markedsføring i Norden, med fokus på CRM, mediekjøp, performance marketing, SEO og analyse, innenfor våre merkevarer, Dressmann, Cubus, Bik Bok, VOLT, Carlings, Urban og Junkyard. Digital Retail-avdelingen jobber med noe av det mest spennende som skjer innenfor CRM, OMNI og digital markedsføring, og dette er din mulighet til å være med på reisen.

I rollen vil du få ansvar for nyhetsbrev-utsendelser, segmentering, A/B-testing og analysearbeid tilknyttet utsendelsene i etterkant. Kundereise og brukeropplevelse står sterkt i alt vi gjør og i stillingen vil du derfor jobbe tett med Cubus sitt E-com-team. Et blikk for godt språk er en fordel slik at du evner å skape lettfattelige og selgende budskap som fører til økt konvertering. Cubus har en avansert og stor kundeklubb, og det gir mange spennende muligheter for bruk av data for bl.a. personifisering. Derforer en viktig forutsetning for å lykkes i rollen at du evner å ta i bruk analysegrunnlaget for videre utsendelser. Du har gode støttefunksjoner rundt deg og vil samarbeide med ulike ressurser på tvers av brandet og Digital Retail-avdelingen. 

 I Varner vil du få en meget spennende og utfordrende jobb med gode muligheter for faglig utvikling. Du vil være en del av et sterkt CRM-miljø innad i Varner Digital Retail, som også har ansvaret for våre nettbutikker. Her vil du jobbe i team der vi tar frem det beste i hverandre for sammen å nå de råeste resultatene. Vi har kontorer i flotte lokaler på Slependen med fantastisk lunsj og kaffebar, og et godt, sosialt og pulserende miljø.

Arbeidsoppgaver:

  •   Operativt ansvarlig for utsendelse av 1:1 dialoger basert på markedsplan og data gjennom vår kommunikasjonsplattform Agillic
  •   Ansvar for budsjetter og KPI’er. Disse settes i samarbeid med strategiansvarlig på Loyalty-teamet.
  •   Ansvarlig for kampanjeplanlegging, innhold, segmentering, implementering og gjennomføring i merkevarens CRM-kanaler
  •   Ansvarlig for gjennomføring av testing, analyse og evaluering av dialoger, for å få frem det beste budskapet til kunden
  •   Sørge for å ha god innsikt og forståelse av medlemsbasen, bygge segmenter og gjennomføre analyser ved hjelp av våre interne analyseverktøy
  •   Tett samarbeid og koordinering med andre avdelinger innad i Varner

Utdanning og krav til erfaring og kompetanse:

  •   Høyere utdannelse innen marketing, business eller økonomi
  •   Minimum 1 års erfaring innen digital markedsføring og segmentering, enten innen CRM, sosiale medier eller andre digitale flater 
  •   Erfaring med å skrive engasjerende og målrettede tekster
  •   Erfaring med analyse 
  •   Språk: engelsk og norsk skriftlig og muntlig

Som person tenker vi oss at du;

  •   Har kommersiell teft, interesse og forståelse for kundeadferd og det å skape gode kundeopplevelser
  •   Er proaktiv, strukturert, nysgjerrig og nøyaktig
  •   Drives av å optimalisere dialogen til Cubus sine medlemmer gjennom analyse og skape god 1:1 dialog
  •   Er faglig trygg, ansvarsbevisst og selvstendig, samtidig som du liker å jobbe i team

 

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Julie Kase eller Anna Blom Rian
Kontaktpersoner:

Julie Kase

Prosjektleder

938 85 004

Julie@teft.no
linkedin icon

Anna Blom Rian

Rådgiver

900 73 999

anna@teft.no
linkedin icon