Telenor søker UX designer

I vår Service Design Lab driver vi digital transformasjon med ambisjon om å digitalisere egne prosesser og utvikle gode digitale løsninger for våre sluttkunder. Vi er 35+ designere som jobber tverrfaglig med innsiktsbaserte prosesser for å sikre optimale kundeopplevelser. Vårt mål er å skape innovative og relevante tjenester for våre kunder og legge til rette for en stadig høyere grad av digitalisering og personalisering i alle kundekanaler.

Nå er vi på jakt etter en person med god erfaring fra arbeid med UX design på digitale flater.

Vi ser etter deg med følgende kvalifikasjoner:

  • Erfaring med utvikling av gode brukervennlige tjenester og løsninger
  • Lidenskap for mennesker, teknologi og innovasjon
  • God kunnskap om brukersentrerte designprosesser og er vant til å brukerteste dine løsninger og iterere på dette
  • Er svært opptatt av å sette deg inn i utfordringer til kunde og sluttbruker og omsette faktiske brukerbehov til elegante løsninger
  • Ferdigheter innen konseptualisering, interaksjonsdesign og prototyping
  • Et godt øye for detaljer, samtidig som du evner å zoome ut for å se helhetsbildet
  • Har erfaring med design sprint, smidig utvikling og tverrfaglige team
  • Erfaring med digitale innholds- og selvbetjeningsløsninger, gjerne fra bedriftsmarkedet
  • Evne til å forstå og finne en optimal balanse mellom kundeverdi, forretningsverdi og teknologiens mulighetsrom.
  • Gode språkkunnskaper i både norsk og engelsk, muntlig og skriftlig

Personlige egenskaper:

  • Kreativ, selvgående og initiativrik
  • En faglig bidragsyter som er initiativrik, løsningsorientert og fleksibel
  • En gjennomfører
  • Evne å formidle komplekse problemstillinger visuelt, skriftlig og muntlig
  • Både oppgave- og menneskeorientert

Arbeidsoppgaver:

  • Utvikling av interaksjonsdesign på ulike digitale flater i ett tverrfaglig team
  • Samarbeide tett med ulike roller fra hele verdikjeden med fokus på å få frem kundens stemme
  • Bidra inn i alle faser av designprosessen
  • Bidra til å skape en kultur for brukersentrert tenkning drevet av empati, entusiasme og kreativitet
  • Innhenting og bruk av kundeinnsikt
  • Identifisere og iverksette tiltak for å bedre kundeopplevelsen

Les mer om Telenors Servicelab her

Har du spørsmål til stillingen kan du kontakte Victor i Teft. Vi vil gjerne ha din søknad via linken på denne siden innen 8.april. Vi behandler søknader fortløpende og hører derfor gjerne fra deg så snart som mulig.

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Martine Holen eller Victor Sanchez Barrera

Kontaktpersoner:

Martine Holen

Martine Holen

linkedin icon

Prosjektleder og innholdsprodusent

45 29 98 38

martine@teft.no
Victor Sanchez Barrera

Victor Sanchez Barrera

linkedin icon

Rådgiver

995 31 313

victor@teft.no