Studentsamskipnaden SiO søker CRM-ansvarlig

Vil du jobbe med CRM rettet mot en av Norges mest spennende målgrupper?

Vi ser nå etter en CRM-ansvarlig som er opptatt av god kundedialog, som kan få maksimalt ut av vår CRM-løsning og som vil videreutvikle våre kundereiser. I SiO får du mulighet til å jobbe med det som kanskje er Norges mest spennende målgruppe: Studentene i Oslo.

Stillingen er en del av markedsavdelingen i SiO. Vi er en sosial og hyggelig gjeng med ekspertise innen grafisk design, filmproduksjon, reklame, tekst, sosiale medier – og CRM. I tillegg samarbeider vi tett med et team av studenter. Våre viktigste kanaler for dialog med våre brukere er nyhetsbrev, SiO.no og Mitt SiO-appen. Vi har også mye aktivitet på Instagram og Facebook (siostudentliv). Du vil kunne ta del i flere markedsrelaterte oppgaver som SoMe-arbeid, markedskommunikasjon og strategiarbeid i tillegg til CRM-jobbingen. Stillingen rapporterer til markedssjef.

Arbeidsoppgaver:

  • Superbruker og ansvarlig for CRM-systemet i SiO
  • Sikre optimal bruk av muligheter som finnes i CRM-løsningen, deriblant segmentering
  • Ansvar for kundereiser og kundedialog
  • Ansvar for gjennomføring av testing og evalueringer av dialoger, A/B-tester og samle innsikt, samt produksjon av nyhetsbrev i samarbeid med resten av organisasjonen
  • Prosjektleder/prosjektdeltager i utviklingsprosjekter
  • Opplæring av kolleger som bruker CRM-systemet
  • Arbeid med GDPR, samtykke og personvern

Kompetanse og personlige egenskaper:

  • Høyere utdanning
  • Spisskompetanse på CRM, helst Microsoft Dynamics 365 CRM, og generell god digital kompetanse
  • Erfaring innen e-postmarkedsføring og marketing automation
  • Erfaring med prosjektledelse og budsjettering
  • Kunnskap om GDPR, samtykke og personvern
  • Du liker å jobbe strukturert og selvstendig, og må ha gode samarbeidsevner
  • Du har stor arbeidskapasitet og god gjennomføringskraft
  • Gode kommunikasjonsevner, og er god til å skrive både på norsk og engelsk

Vi kan tilby deg en jobb med mening, der du får påvirke og bidra til å forbedre hverdagen til studentene i Oslo, gjennom en spennende rolle som vil være sentral i SiOs markedsavdeling. Du vil få muligheten til å påvirke hvordan vi skal jobbe med kundereisen og bli vår primus motor for vårt nye CRM-system. Hos oss vil du få en variert arbeidshverdag der du vil få samarbeide med et bredt spekter av dyktige kolleger og leverandører. Du vil få store muligheter til å utvikle deg faglig og holde deg oppdatert. Vi har et dynamisk og hyggelig arbeidsmiljø. Akkurat nå sitter vi på hjemmekontor, men gleder oss veldig til å være fysisk tilbake på jobb på Domus Athletica, ved Ullevål Stadion, hvor vi har Norges største treningssenter i bygget.

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Vibeke Moen, Katrine Toven eller Eivind Ruud Johnsen
Kontaktpersoner:

Vibeke Moen

Prosjektleder

976 25 431

vibeke@teft.no
linkedin icon

Katrine Toven

Rådgiver

907 60 718

Katrine@teft.no
linkedin icon

Eivind Ruud Johnsen

Partner og rådgiver

922 82 349

eivind@teft.no
linkedin icon