Skeidar søker CRM Manager

Skeidar skal i løpet av 2021 etablere markedets beste kundelojalitetsprogram for å sikre mer relevant kommunikasjon mot våre kunder. CRM er et strategisk viktig satsningsområde i Skeidar, derfor søker vi nå en CRM Manager for å utvikle og bygge selskapets nye kundelojalitetsprogram, med tilhørende CRM-løsning. Stillingen er nyopprettet og vi ønsker oss en person som kan ta det strategiske og overordnede ansvaret, men som også har solid erfaring med operasjonelt arbeid, og som kan jobbe med kundedialog og drift. Les mer om Skeidar og satsningen på kundeklubb her.

Den riktige kandidaten vil være Skeidars fremste ekspert innen fagområdet, og det er derfor viktig at man er god på kommunikasjon og ikke er redd for å bruke sin faglige stemme. Videre ser vi etter en nysgjerrig person med stort engasjement, gode samarbeidsevner, samt evne til å identifisere og utnytte kommersielle muligheter.

Av erfaring bør kandidaten ha jobbet med målrettet og segmentert markedsføring, i tillegg til å ha solid innsikt i tekniske løsninger for CRM og marketing automation.

Dine viktigste arbeidsoppgaver vil være å:

  • Bygge og utvikle bransjens beste kundelojalitetsprogram
  • Sørge for drift og å videreutvikle plattformen
  • Bygge lønnsomhet i konseptet
  • Bruke analyser og data som beslutningsgrunnlag for å gi målrettet, relevant og lønnsom kommunikasjon 
  • Etablere et bredt kontaktnett innad i organisasjonen og mot leverandører

Vi søker deg som har:

  • Erfaring fra lignende stilling, eller fra byrå
  • Svært god forståelse for butikkdrift, digital markedsføring og e-handel
  • Interesse for tall, analyse og formidling av innsikt og statistikk
  • En god penn, og evne til å skape relevant innhold knyttet opp mot kommersielle budskap 
  • Høy teknisk forståelse og innsikt i teknologi 

Som person er du:

  • Engasjert og sulten på å bygge opp noe stort
  • Entusiastisk, utadvendt, målrettet og fleksibel
  • Alltid kundefokusert med ønske om å skape den beste kundeopplevelsen
  • Business minded
  • En som lærer av både suksess og feil, og som kan håndtere temposkifter og kompleksitet

Vi kan tilby:

  • En spennende og utfordrende jobb i en av Norges ledende møbelkjeder
  • Mulighet til å forme egen rolle
  • Konkurransedyktig lønn
Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Anna Blom Rian eller Elisabet Rye
Kontaktpersoner:

Anna Blom Rian

Rådgiver

900 73 999

anna@teft.no
linkedin icon

Elisabet Rye

Rådgiver/prosjektleder

915 47 093

elisabet@teft.no
linkedin icon