RiksTV søker Digital rådgiver

Er du vår nye konverteringsspesialist/ digital rådgiver? Vi ser etter deg som vil være med å løfte RiksTV og Strim til nye høyder. 

RiksTV ser etter deg med digital erfaring fra e-handel og selvbetjente løsninger. Har du jobbet med digitale kanaler og konverteringsoptimalisering, og har du lyst til å tre inn i TV og underholdningsbransjen? Da kan dette være stillingen for deg.
Vi styrker nå det digitale teamet vårt med en konverteringsspesialist/digital rådgiver, og ser etter deg som kan være med å videreutvikle og skape de beste brukeropplevelsene for kundene våre. Du drives av resultater og vil være med å løfte RiksTV og Strim til nye høyder.

I denne rollen vil du bli en del av et sterkt digitalt miljø, og vil jobbe tverrfaglig opp mot andre fagområder og team.
Det er en fordel at du har jobbet flere år med digitale kanaler og konverteringsoptimalisering, du har evnen til å sikre at overordnede prioriteringer og mål brytes ned i konkrete tiltak – og gjennomføres. Du er teknisk, analytisk og detaljorientert,
og liker å tenke strategisk.

RiksTV er en organisasjon med takhøyde for nye ideer og endringer, og hvor vi liker å spille hverandre gode.
Vi setter medarbeidertrivsel høyt, og er ekstremt opptatt av å legge til rette for at folk trives på jobb, føler medbestemmelse og eierskap til det vi driver med. Vi har stor tro på våre medarbeidere, og har et miljø som bygger på tillit og åpenhet.

Oppgaver som vil inngå i rollen
Du vil ha ansvar for kundeopplevelsene og kundereisene på våre domener. Hovedfokus vil være på optimalisering av konverteringsrate gjennom helhetlig arbeid med innsikt, innholdsproduksjon, publisering og testing. Det forventes også at du er en pådriver for videreutvikling av teknologi, prosesser og servicetilbud knyttet til salgsløsninger og innloggede sider, samt sikre at alle våre prioriteringer er basert på innsikt og analyse.

Du kan benytte deg av verktøy som Google Analytics, Hotjar, Optimize, SiteImprove, Sanity og/eller lignende verktøy.

Hvem ser vi etter
Vi ser etter deg som ønsker å ta steget videre inn i en spennende rolle med mye ansvar. Du har erfaring innen trafikkmonitorering og konverteringsoptimalisering, og er vant med å sette opp hypoteser og jobbe med testing. For å lykkes og trives i denne rollen bør du ha god forståelse for brukeratferd og ha arbeidet med kundereiser. Erfaring innen e-handel, SEO, kundeservice/ leadsoppfølging og prosjektledererfaring er også essensielt. I tillegg til relevant utdannelse på bachelor og/eller masternivå.

Hvis du kjenner deg igjen i noe av dette eller synes stillingen virker interessant, da ser vi frem til å høre fra deg. Vi vurderer søkere fortløpende.

Ikke nøl med å ta kontakt med oss hvis du har spørsmål.

Kontaktinformasjon

Ida Svele
Markedsdirektør
E-post: ida.svele@rikstv.no

 

Aud Elin Omholt
Folk & Kultur
E-post: aud.elin.omholt@rikstv.no

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Ole Janzso
Kontaktpersoner:

Ole Janzso

Partner og rådgiver

977 74 771

ole@teft.no
linkedin icon