RiksTV søker CRM-spesialist

Er du vår nye CRM-spesialist? Vi ser etter deg som vil være med å ta CRM-satsingen et steg videre. 

Vi ønsker å styrke vår satsning på CRM og CXM, og søker etter en drivende og sterk CRM-spesialist med stor gjennomføringsevne. CRM/CXM er viktige satsningsområder for oss, og vi ser etter deg som kan ta vår satsning et steg videre. Du forstår verdien av god analyse og evner å se de store sammenhengene, og hva som skal til for å dra i riktig retning.

I denne rollen vil du bli del av Markedsavdelingen og CRM-teamet, hvor du vil ha en sentral rolle. Du vil jobbe både analytisk og operativt med optimalisering av kundereiser og kundekommunikasjon. Du bør trives med å jobbe selvstendig, samtidig som du er en lagspiller og ser verdien av å jobbe i team, og på tvers av team/fagområder.

RiksTV er en organisasjon med takhøyde for nye ideer og endringer, og hvor vi liker å spille hverandre gode. Vi setter medarbeidertrivsel høyt, og er ekstremt opptatt av å legge til rette for at folk trives på jobb, føler medbestemmelse og eierskap til det vi driver med. Vi har stor tro på våre medarbeidere, og har et miljø som bygger på tillit og åpenhet.

Oppgaver som inngår i rollen
Strategisk planlegging, utvikling og gjennomføring av aktiviteter mot kunder i ulike kanaler er oppgaver som inngår i rollen. Du vil ha ansvar for å kartlegge og optimalisere kundereiser, samt automatisere og digitalisere kundedialogen. Videreutvikling av relasjonsaktiviteter som følger kunden gjennom alle faser i kundeforhold med hensikt om å øke CLV er også viktig arbeid. I tillegg til å evaluere og følge opp respons og kampanje/programeffekter.

Hvem ser vi etter
Vi ser etter deg som er sterkt motivert til å styrke og utvikle alle våre kunderelasjoner. For å lykkes og trives i denne rollen bør du ha noen års erfaring med strategisk og operativt CRM-arbeid og bruk av MA-systemer. I tillegg til relevant utdannelse (markedsføring eller økonomi) på bachelor og/eller masternivå. Du bør trigges av å jobbe strategisk med utvikling av markedskampanjer og aktiviteter både i samarbeid med markedsavdelingen, men også på tvers av team/fagområder. Analytisk tilnærming til problemstillinger og god helhetsforståelse er essensielt i denne rollen.

Hvis du kjenner deg igjen i noe av dette eller synes stillingen virker interessant, da ser vi frem til å høre fra deg. Vi vurderer søkere fortløpende.

Ikke nøl med å ta kontakt med oss hvis du har spørsmål.

Kontaktinformasjon

Ida Svele
Markedsdirektør
E-post: ida.svele@rikstv.no

Aud Elin Omholt
Folk & Kultur
E-post: aud.elin.omholt@rikstv.no

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Ole Janzso
Kontaktpersoner:

Ole Janzso

Partner og rådgiver

977 74 771

ole@teft.no
linkedin icon