REMA 1000 søker SoMe-ansvarlig

REMA 1000 søker Norges råeste potet innenfor digitale medier!

Som vår nye SoMe-ansvarlig vil du få ansvaret for strategi, planlegging og gjennomføring av alle aktiviteter i våre sosiale kanaler. Herunder Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, LinkedIn og YouTube. Her vil du bruke dine digitale ferdigheter til å skape innhold som engasjerer og begeistrer våre kunder.

Du er strukturert, har over snitt god orden og oversikt og har samtidig strategiske og kreative egenskaper. Du er dreven og selvgående, med gode samarbeidsevner som kommer godt med i tverrfaglige prosjekter med kollegaer og eksterne miljøer. Du vil jobbe tett med våre byråer og med din erfaring og kompetanse er du en stødig og god bestiller. I stillingen vil du også være ansvarlig for håndtering og koordinering av våre influencer-samarbeid. Du er stadig på utkikk etter nye muligheter for å engasjere og inspireres av den digitale utviklingen i inn- og utland.

Dagene hos oss er hektiske og ingen dag er lik den forrige. I tillegg til faglig utvikling, får du raskt mye kunnskap om hvordan REMA 1000 drives til daglig, og reisen maten vår gjør fra jord til bord.

Du blir en del av vår kommunikasjonsavdeling, som i dag består av 6 ansatte. Vi er en uformell, men profesjonell gjeng – som verdsetter engasjement og positiv energi. Vi jobber tett med vår markedsavdeling og øvrige interne avdelinger som har interesse av vår kommunikasjonsfaglige kraft og styrke. Vi tror du har bakgrunn fra byrå og/eller du har erfaring med lignende arbeidsoppgaver hos en merkevare. Du blir REMA 1000 sin go-to-person på SoMe, og sammen med resten av kommunikasjonsteamet skal du styrke og utvikle merkevaren REMA 1000.

Arbeidsoppgaver

  • Utvikle SoMe-strategi, i tett samarbeid med PR & Communication Manager
  • Lage årshjul og planverk
  • Produsere og publisere innhold
  • Optimalisere og analysere, med bistand fra byrået vårt
  • Koordinere SoMe-aktiviteter med interne og eksterne parter
  • Fagansvarlig i REMA for SoMe

Ønskede kvalifikasjoner

  • Du har utdannelse innen markedsføring eller kommunikasjon (relevant erfaring kan kompensere for utdannelseskrav).
  • Du dreven innen digital markedsføring og kan vise til gode resultater
  • Du har erfaring fra planlegging og drift av sosiale medier for profesjonelle aktører
  • Du har en god penn og formulerer deg kjapt og godt på norsk
  • Du har erfaring med foto, video og redigering
  • Du har god teknisk innsikt om digitale medier, optimalisering og relevante analyseverktøy
  • Du er strukturert og dreven på prosjektledelse

Personlige egenskaper

  • Du er både selvstendig og samarbeider godt
  • Du er nysgjerrig på ny teknologi og nye arenaer
  • Du er positiv, fremoverlent og løsningsorientert

Vi tilbyr

  • Godt arbeidsmiljø på en av Norges beste arbeidsplasser
  • Hyggelige og dyktige kolleger
  • Fantastisk kantine
  • Konkurransedyktige betingelser

Har du øvrige spørsmål knyttet til stillingen kan du kontakte rådgiver Camilla Bartnes i Teft. Vi behandler søkere fortløpende og anbefaler deg å søke snarest, og senest 27. januar 2021.

Vi ser frem til å høre fra deg!

 

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Camilla Bartnes
Kontaktpersoner:

Camilla Bartnes

Rådgiver

975 45 597

camilla@teft.no
linkedin icon