Qicraft søker Marketing Specialist/ Office Manager (vikariat)

Vi søker en allsidig markedsfører med digitale antenner, god penn og orden i sysakene!

Som Marketing Specialist / Office Manager i Qicraft Norway får du ansvar for å øke effekten av digital tilstedeværelse i alle våre kanaler. Rollen omfatter også planlegging og praktisk gjennomføring av markedsaktiviteter som events/kundedemonstrasjoner og sponsorater.

Fokus er i stor grad B2B og innholdsproduksjon for SoMe, nettsider (WordPress) og native annonser, samt skrive artikler og nyhetsbrev (eMarketeer og Mailchimp). Din arbeidsdag vil bestå av å planlegge, vedlikeholde, utvikle og analysere alle digitale plattformer. samt gjennomføre eventer og bistå ved kundedemonstrasjoner. Det er en fordel om du har kompetanse innen CRM-struktur og uttrekk fra kundebaser, fortrinnsvis SalesForce eller tilsvarende CRM-verktøy. En liten del av rollen innebærer Office Management og du må derfor innstilt på å være ansvarlig for å holde kontoret i orden, samt bistå på enkelte ad hoc oppgaver.

På kontoret snakker vi norsk, men gode engelskkunnskaper er en forutsetning da samarbeidsspråk i det nordiske teamet er engelsk.

Du vil få god støtte og jobbe tett sammen med CMO og det nordiske markedsteamet, daglig leder og salgssjef for å gjennomføre tiltak for å nå våre mål.

Arbeidsoppgaver:

  • Ansvar for vår innholdsmarkedsføring via digitale plattformer (nettsider, sosiale medier, nyhetsbrev, digitale annonser)
  • Planlegge, utvikle og gjennomføre digitale kampanjer, events , samt samarbeid med influencere og sponsorat
  • Analysere, rapportere og formidle innsikt/resultater
  • Du har også ansvar for noen praktiske oppgaver på kontoret, som f.eks bestilling av rekvisita samt å sikre at lokalene til enhver tid fremstår som representative

Kompetanse vi ønsker oss:

  • Relevant utdannelse og arbeidserfaring innen digital markedsføring
  • God penn
  • Kjennskap til Facebook Business Manager, programmatisk markedsføring og publisering via WordPress/CMS-løsninger
  • Bruk av sosiale medier som kanal; erfaring med Facebook, LinkedIn og YouTube er ønskelig
  • Kjennskap til CRM-løsninger (fortrinnsvis SalesForce), epostmarkedsføring og nyhetsbrev
  • Erfaring i bruk av Adobe InDesign og Photoshop
  • Erfaring med byrå-samarbeid (medie/reklamebyrå) er en fordel

Vi søker en person som:

  • Er oppdatert på, og interessert i sosiale medier og digital markedsføring
  • Har evne til å skape gode relasjoner
  • Er kvalitetsbevisst og strukturert
  • Er selvstendig, men også god til å jobbe i team
  • Liker trening og som oss, har troen på at aktivitet er den beste medisin!
  • Liker å legge tilrette for at kollegaer skal lykkes

Vi tilbyr

  • En spennende arbeidsplass med varierte og utviklende arbeidsoppgaver
  • Et svært godt arbeidsmiljø med fantastiske kollegaer, spør du oss!
  • Et utrolig flott treningsrom som selvfølgelig er utstyrt med det siste utstyret fra Technogym
  • Konkurransedyktige lønnsbetingelser

Stillingen er et 60 % engasjement, med ønsket oppstart 30. november og ut februar 2021, i første omgang.  Hvordan arbeidstiden fordeles utover uken avtales nærmere.

Synes du dette høres interessant ut, hører vi gjerne fra deg snarest.  Søknadsfrist er torsdag 23. november. Søkere vil bli presentert fortløpende. Ta kontakt med Camilla Bartnes i Teft om du har øvrige spørsmål knyttet til denne stillingen.

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Camilla Bartnes
Kontaktpersoner:

Camilla Bartnes

Rådgiver/prosjektleder

975 45 597

camilla@teft.no
linkedin icon