Promon søker Chief Marketing Officer

Ønsker du å være del av et norsk gründereventyr og bidra til at vår App Shield-teknologi tar verden ytterligere med storm? Da er kanskje du vår nye Chief Marketing Officer.

Promon er et norsk gründerselskap som ble stiftet i 2006. De siste fem årene har selskapet hatt en årlig vekst på 40 prosent, og har i dag kunder i over 40 land. Promons App Shield-teknologi, som går ut på å beskytte ulike selskapers mobile apper mot mobil-skadevare, finnes på rundt 300 millioner ulike enheter. På kundelisten finner man kjente og store aktører innen bank og finans, kommersielle merkevarer og offentlig sektor. Nå er selskapets ambisjon å vokse videre i alle vertikaler og over hele verden.

Promon kort forklart:

Som Chief Marketing Officer skal du bygge opp og veilede et effektivt markedsføringsteam som jobber med utvikling og implementering av strategiske markedsføringsaktiviteter, på tvers av kanaler og markeder. Dette skal være en sterk bidragsyter til å posisjonere Promon ytterligere og skape merkevarekjennskap.

Du vil jobbe med å videreutvikle vår inbound strategi og bidra til at marketing teamet skaper strategisk innholdsproduksjon og øvrig markedsmateriell i tett samarbeid med salgsteamet for å tilpasse budskapet og promoteringen av selskapet på tvers av landegrenser. Dette gjør du for å skape interesse hos nye potensielle kunder og markeder. Du er analytisk anlagt og bruker data for å optimalisere ulike markedsaktiviteter for å synliggjøre Promon.

Som Chief Marketing Officer skal du blant annet:
  • Utvikle selskapets markeds- og kommunikasjonsstrategi
  • Utarbeide selskapets tone of voice, samt innføre denne for ledelsen
  • Presse og mediekontakt, herunder pressetalsperson
  • Lede og analysere markedsføringsprogrammer (ABM) og AR-strategi
  • Event og konferanser
  • Budsjettansvar
Ønsket erfaring og kvalifikasjoner:

Vi ser etter deg som har minimum en bachelorgrad innen markedsføring/kommunikasjon/business eller lignende. Du har flere års erfaring fra lignende roller, helst med noe ledelse, fra ulike markedsavdelinger, foretrukket i et SaaS eller Software-miljø (men det er ikke avgjørende). Arbeidsspråket vårt er engelsk, så det er en forutsetning at du håndterer engelsk flytende, både muntlig og skriftlig.

Du har erfaring med å bygge merkevare strategisk og taktisk i en start up- og eller, mellomstor bedrift. Med dine gode samarbeidsevner og relasjonsbygging har du påvirkningskraft både blant kollegaer, i nettverket ditt og mot samarbeidspartnere. Du har med fordel kjennskap til programmer som Marketo, PathFactory, Drift, Pardot, 6sense, Demandbase, men dette er ikke et krav.

Vi tilbyr:

I Promon får du en sjelden mulighet til å være med på en vekstreise i et unikt, internasjonalt marked. Du får jobbe i et kreativ, spennende og innovativt miljø for en markedsfører, med et stort handlingsrom til å teste nye idéer og markedsstrategier. Du jobber med langsiktige mål, men ser resultatene raskt. Vi har flat struktur og en uhøytidelig tone, og gleder oss til å ta deg imot som vår nye kollega.

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Anna Blom Rian eller Lene Forfang Paterson
Kontaktpersoner:

Anna Blom Rian

Rådgiver

900 73 999

anna@teft.no
linkedin icon

Lene Forfang Paterson

Prosjektleder

482 23 899

lene@teft.no
linkedin icon