Polestar søker kommunikasjonsspesialist

Som merkevare brenner Polestar Norge for elektrisk ytelse, og vi er fast bestemt på å forbedre samfunnet vi lever i. Nå søker vi etter en kommunikasjonsspesialist som sammen med oss skal bygge merkevarekjennskap og engasjement ytterligere i Norge.

Vårt fokus er på kompromissløs design og teknologi. Lidenskap og følelser driver oss, elektrisitet og innovasjon driver bilene våre. Våre produkter er gode, effektive og underholdende.

Som vår nye kommunikasjonsspesialist vil du ha ansvar for å planlegge, gjennomføre og følge opp ulike kommunikasjonsaktiviteter knyttet til interne og eksterne interessenter, eksisterende og nye kunder, fagpersoner i bransjen, organisasjoner og fans. Du vil bygge relasjon og jobbe både proaktivt og reaktivt mot mediene. Daglig følger du aktiviteten i våre forum og sosiale medier-kanaler der du svarer på henvendelser, kommentarer og spørsmål, identifisere muligheter og engasjerer Polestars fans.

I rollen blir du en viktig bidragsyter til kommunikasjonsaktiviteter basert på både de globale og lokale kommunikasjonsplanene, for effektivt å bygge Polestars merkevare og engasjement i det norske markedet. Du vil samarbeide med vårt globale og lokale markedsførings- og kommunikasjonsteam, Central Customer Management-team og Polestar Support. Rollen rapporterer til kommunikasjonssjef i Norge.

For å lykkes i rollen er det viktig at du har forståelse for god merkevarekommunikasjon, er en strategisk lagspiller som elsker å skape resultater og at du holder deg oppdatert på nyheter, begivenheter og trender i sosiale medier. Du trives med høyt tempo og en dynamisk arbeidshverdag med et stadig driv til å lære og utvikle.

Vi i Polestar tror på konseptet “hire for attitude and learn for skills”. Vi ser for oss at du har

  • Erfaring med merkevarebygging og kundekontakt i sosiale medier
  • God kunnskap og kjennskap til det norske medielandskapet innen mobilitet, design, teknologi og bærekraft
  • Utmerkede kommunikasjonsferdigheter i norsk, skriftlig og muntlig
  • Håndterer engelsk som språk i arbeidshverdagen
  • Kunnskap om online markedsføring og markedsføringskanaler
  • Erfaring fra prosjektledelse
  • En “hands on” og “can do” tilnærming
  • Bachelorgrad eller tilsvarende innen kommunikasjon/markedsføring eller lignende

Polestar – the guiding star

Hos oss får du en unik mulighet til å jobbe med design, innovasjon og bærekraft på tvers av avdelinger i et nyskapende selskap i vekst, med sterke eiere i ryggen. Du vil få en arbeidshverdag der du tilegner deg kunnskap og kjennskap til hele selskapet og vil raskt lære deg kjerneverdiene i det vi driver med.

I Polestars fremtid er det ikke rom for snarveier, unnskyldninger eller kompromisser. Vi går all in og er dedikert til vår ambisjon. Gjennom ren progressiv ytelse skal vi være en veileder i vår bransje. I Polestar lever vi etter mottoet «the sky is the limit».

Siste frist for å søke er mandag 6. september. Kandidater vurderes fortløpende.

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Lene Forfang Paterson eller Eivind Ruud Johnsen
Kontaktpersoner:

Lene Forfang Paterson

Prosjektleder

48 22 38 99

lene@teft.no
linkedin icon

Eivind Ruud Johnsen

Partner og rådgiver

922 82 349

eivind@teft.no
linkedin icon