Patriksson søker Landssjef Norge

Vil du jobbe med PR, kommunikasjon, merkevarebygging og konseptutvikling i et av Nord-Europas mest anerkjente byråer innen mote og livsstil? Patriksson, som ble gründet i Stockholm for over 20 år siden, og har kontorer i fire ulike land, søker nå ny landssjef til sitt Oslo-kontor.

Har du fremragende lederegenskaper, interesse for mote og livsstil, og er du i tillegg en kundefokusert, operativ ressurs som drives av å skape gode resultater da vil vi gjerne høre fra deg!

Som landssjef for Oslo-kontoret vil du få personalansvar for et lite, meget kompetent team, bestående av en COO og seks dyktige konsulenter. Som leder evner du å legge til rette for at alle i teamet kan gjøre en best mulig  jobb, samt sørge for å allokere rett ressurs på rett plass til en hver tid, slik at de ansatte utvikler seg i rollene sine. Du vil få det totale resultatansvaret og rapporterer til Administrerende Direktør i Stockholm. 

I Patriksson fokuserer vi på “vi-et” og vi jobber dynamisk og målrettet for å oppnå våre felles mål. Ved Oslo-kontoret er fokusområdene i dag kommunikasjon- og merkevarestrategi, men et overordnet mål  vil i tiden fremover være å parallelt utvide de kreative tjenestene til kundene våre. Landssjefen skal forvalte det taktiske arbeidet som allerede foreligger, og samtidig bidra til å utvikle og implementere det kreative tjenestetilbudet. 

I den daglige driften vil din viktigste oppgave være å supportere teamet, sette struktur og retning, samt sørge for tilflyt av nye kunder og utvikle vårt tjenestetilbud og vår posisjon i markedet. Som landssjef blir du en del av ledergruppen, og du vil ha ressurser  og sparringspartnere tilgjengelig ved hovedkontoret i Stockholm.

Vi tror du har noen års erfaring fra byrå eller et konsulentselskap, og at du har ledet og hatt personalansvar for et mindre team i tidligere roller.

Ansvarsområder:

  • Organisere og utvikle virksomheten i Norge i tråd med satte mål, samt bidra til at disse nås
  • Ansvar for drift av virksomheten i Norge i form av kundeoppdrag, posisjonering og utvikling av tjenestetilbudet
  • Organisering av drift, samt personalansvar for teamet på Oslo-kontoret
  • Påse tilførsel av nye kundeoppdrag, utvikling og lønnsomhet  
  • Hovedansvarlig for større kunder, mersalg og kvalitetssikring  
  • Forhandlings- og avtaleansvar ved nye kundeoppdrag
  • Resultatansvar
  • Løpende dialog med Administrerende Direktør i Stockholm rundt drift, utvikling og resultater
  • Delta i møter med ledergruppen

Som person er du:

  • Profesjonell, trygg og en god coach for teamet
  • Nysgjerrig, kundefokusert og resultatorientert
  • En som har entreprenørånd
  • Genuint interessert i kommunikasjon, innovasjon og digitalisering
  • En sterk relasjonsbygger
  • En prestisjeløs, operativ leder 

Vi tilbyr en spennende rolle i et prestisjeløst, men prestasjonsorientert selskap hvor utvikling står høyt i kurs. Hos oss vil du møte et dynamisk miljø, høyt tempo og en sterk teambasert kultur. Som landssjef får du muligheten til å jobbe operativt og hands-on med den daglige driften, samtidig som du parallelt vil jobbe med strategiske og mer langsiktige planer for utvikling av tjenestetilbudet vårt i Norge. Vi har kontorer sentralt i Oslo.

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Julie Kase, Camilla Bartnes eller Eivind Ruud Johnsen
Kontaktpersoner:

Julie Kase

Prosjektleder

938 85 004

Julie@teft.no
linkedin icon

Camilla Bartnes

Rådgiver

975 45 597

camilla@teft.no
linkedin icon

Eivind Ruud Johnsen

Partner og rådgiver

922 82 349

eivind@teft.no
linkedin icon