Oslo Fashion Outlet søker CRM & Digital Manager

Er du opptatt av mote og gode kundeopplevelser? Kanskje du er vår nye CRM & Digital Manager?

Vi søker en CRM & Digital Manager, som en del av vår digitale satsing. Hos Oslo Fashion Outlet vil du få en sentral rolle i etablering, evaluering og optimalisering av dialogløp i en markedsavdeling som forstår viktigheten av 1:1 kundedialog.

I rollen som CRM & Digital Manager vil du bidra sterkt til å videreutvikle og implementere kundeaktiviteter i loyalty programmet ”Fashion Club” for å øke kundens lojalitet og kundeverdi, samt hindre frafall. Du kommer til å jobbe tett med og videreutvikle1:1 kommunikasjon, planlegge og gjennomføre digitale kampanjer og følge opp resultater. Dette vil du gjøre i tett samarbeid med markedssjef og senior markedskoordinator.

I tillegg til CRM ansvar vil du være vår fremste ekspert og spydspiss innen kommunikasjon og digital markedsføring. Du vil bidra til å utforme godt optimalisert innhold til både websiden, digitale kampanjer og alle CRM-aktiviteter.

Ansvarsområder:

  • Lokalt ansvar for å drift av loyalty programmet ”Fashion Club”, samt CRM- og analysesystemer og passe på at disse fungerer optimalt.
  • Deltagelse i bygging av segmenter, innhold og utsendelse av marketing e-mails.
  • Planlegge og gjennomføre markedsaktiviteter i digitale kanaler
  • Rapportere sentrale KPI’er til øvrig ledelse
  • Ansvar for webanalyse – Google Analytics
  • Følge opp og overvåke respons og kampanjeeffektivitet
  • Foreta andre relevante plikter som faller under det generelle omfanget av markedsføringsrollen, som ledet av markedssjefen.

Din bakgrunn:

  • Du har høyere relevant utdanning på Bachelor-nivå
  • 3-5 års opertaiv erfaring med CRM og digital markedsføring
  • Kan vise til gode dokumenterbare resultater fortrinnsvis fra f.eks retail/e-commerce, eller andre bransjer hvor man har vedvarende kundeforhold.
  • Du har bred kanalforståelse og har jobbet med analog, digital og sosial CRM.
  • Du har erfaring med SEO/SEM og jobbet med innholdsproduksjon.
  • Har grunnleggende HTML forståelse
  • Erfaring med ulike verktøy:
    Google Adwords
    Google Analytics
    Facebook Business Manager

Vi tror at du:

  • Liker struktur, er løsningsorientert og har stor gjennomføringskraft.
  • Har interesse for automatisert kundedialog og analyse.
  • Trives med forvaltning av kundebaser, segmetering og kundedialog.
  • Er initiativrik, kvalitetsbevisst og brenner for CRM og digital markedsføring som fag.
  • Har gode samarbeidsevner og høy serviceinnstilling
  • Er brennende engasjert i å skape gode kundeopplevelser, måle resultater og effekt av aktivitet.
  • Er analytisk, kommersiell og målbevisst.

For mer informasjon om stillingen ta kontakt med Nejra Kudra i Teft eller send oss din CV og søknad så snart så mulig.

 

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Nejra Kudra

Kontaktpersoner:

Nejra Kudra

Nejra Kudra

linkedin icon

Rådgiver

926 28 869

nejra@teft.no