OneCall søker Digital Marketing Specialist

Din neste utfordring?

Som Digital Marketing Specialist vil du drive salg og performance for OneCall i alle digitale kanaler. Stillingen er svært sentral både for å sikre digital tilstedeværelse og salg, men vil også være med å sikre konsistent og helhetlig merkevareopplevelse på tvers av alle digitale kanaler og på tvers av alle plattformer. OneCall er en digital merkevare hvor en stor andel av salget og kundeopplevelsen ligger i det digitale økosystemet, og du vil ha en svært viktig rolle i videreutvikling av denne.

Du vil sette opp kampanjer, følge opp og optimalisere disse basert på de til enhver tid overordnede kampanjer. Her vil du også få handlingsrom til å utvikle egne kampanjer og aktiviteter i samarbeid med øvrig markedsavdeling og reklamebyrå. Om du har en brennende interesse for markedsføringsfaget og digital kommunikasjon, er vi sikre på at du kommer til å trives i denne rollen!

Rollen innebærer også at du har ansvar for egne budsjetter, herunder effektiv allokering av disse basert på gjeldende strategier. Vi samarbeider med byråer innenfor performance og content som bistår i arbeidet, og du skal sørge for at dette samarbeidet drives så effektivt som mulig med tydelig fokus på resultater og merkevare.

Hvem er du?

Dette er jobben for deg som brenner for og er nysgjerrig på alle digitale kanaler og som vil være med på å utvikle og styrke vår merkevare. Du er en kreativ problemløser som tør å tenke utradisjonelt og se muligheter der andre ser problemer.

I vårt team blir du en del av en organisasjon med høyt tempo. Dette forutsetter at du er tilpasningsdyktig og rask i vendingen – samtidig som du har fokus på god kvalitet i dine leveranser.

Du er strukturert, tydelig, setter agendaen og ser til at den gjennomføres, særlig innenfor ditt eget fagområde.

Dine erfaringer

Vi ser etter deg som har strategisk og operativ erfaring med digitale medier, og som kan drive digitalt salg og løfte kommunikasjon i OneCall til et nytt nivå. Du har gjerne jobbet med relativt store merkevarer, enten på kunde- eller byråsiden, og vet hvilke prosesser og budsjetter dette innebærer.

Du bør ha erfaring fra, og kunne jobbe i de fleste digitale og sosiale medier med kjøp, optimalisering og kampanjer. I tillegg til analyse og sporing av trafikk til våre nettsider. Erfaring med direkte kjøp i de ulike digitale kanalene (SEM, SoMe, programmatisk etc.,) er en forutsetning.

I sum har du god digital kompetanse, interesse og erfaring fra de store digitale plattformene. Og du kjenner til hvordan man opererer med kjøpstrakter og kampanjer for å optimalisere og maksimere digitalt salg.

Interessert?

Stillingen rapporterer til Head of Marketing & Sales Albert Arli.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest. Søknader behandles fortløpende.

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Anna Blom Rian eller Eivind Ruud Johnsen

Kontaktpersoner:

Anna Blom Rian

Anna Blom Rian

linkedin icon

Rådgiver

900 73 999

anna@teft.no
Eivind Ruud Johnsen

Eivind Ruud Johnsen

linkedin icon

Partner og rådgiver

922 82 349

eivind@teft.no