Oculos søker en erfaren MarTech Enterprise Lead

Vil du bli med på laget, og lede vår enterprise-satsning?

Oculos er Norges ledende miljø innen CRM, Loyalty og Marketing Technology og vi jobber med kundedialoger, kundeklubber, bonusprogrammer og marketing automation for å nevne noe. Vi rommer en unik kombinasjon av tjenester innen CRM, marketing technology, performance og innholdsproduksjon under ett tak, og opplever nå stor vekst. Vi girer opp vår satsing på enterprise og tech, og trenger flere med på laget.

Hva skal du jobbe med?

Som MarTech Enterprise Lead vil du få ansvaret for å etablere en større satsing rundt enterprise-systemer, slik at vi i Oculos kan ta en tydeligere posisjon i dette markedet. Vi ønsker å være en sentral aktør når det gjelder å bistå kunder med å utnytte potensialet i systemene de investerer i og implementerer, både når det gjelder rådgivning, videreutvikling/utnyttelse av systemet og operasjonell drift. Deg vi ser etter må være en faglig pådriver for dette, og evne å ta denne kompetansen ut i hele organisasjonen og teamet som skal jobbe rundt enterprise-satsingen. Vi ønsker eventuelt på sikt å utvide våre partneravtaler slik at Oculos blir en enda mer sentral aktør også i implementeringen og driften av disse systemene.

Din hovedoppgave blir derfor å lede an vår enterprise satsing innenfor plattformer vi i dag allerede har i porteføljen, men hvor vi nå kun tilbyr begrensede tjenester, og å sikre at Oculos også i årene som kommer innoverer og leder an i arbeidet med å bruke teknologi til å skape gode kunderelasjoner på vegne av våre oppdragsgivere.

Du vil være en del av Oculos Tech-avdeling og stillingen rapporterer til leder for Tech. Totalt er vi nå 15 personer som jobber i denne avdelingen, og vi er i stadig vekst. Vi ønsker deg som har strategisk erfaring med bruk av, og implementering og teknisk drift av, enterprise systemer innenfor Martech/CRM/Loyalty, og som kan lede oppbyggingen og utviklingen av denne satsingen i Oculos. Vi teller flere spennende kunder innenfor dette segmentet, og tilveksten øker stadig. Stillingen gir deg stor frihet til å forvalte dette ansvaret, og være med på å definere vår satsing videre.

Personlige egenskaper:

Som person er du initiativrik og engasjert, og en pådriver for egen og kollektiv utvikling. Du har et kommersielt hode, er resultatorientert og evner å jobbe selvstendig. En nøyaktig og strukturert tilnærming til dine arbeidsoppgaver vil være en forutsetning for å lykkes. I tillegg er du både en lagspiller og relasjonsbygger, med tro på at vi sammen kommer frem til gode løsninger for teamet og våre kunder. Rollens tyngde og mandat befinner seg i skjæringspunktet mellom kunde og vår interne it-stack. I tech-avdelingen har vi en løsningsorientert og fleksibel arbeidsånd, og er positive og serviceinnstilte overfor hverandre og kundene våre.

Kunnskap og erfaring:

  • IT relatert høyskole-/universitetsutdannelse.
  • Minimum 3-5 års erfaring innen CRM eller Martech.
  • Stor fordel med erfaring innen Adobe Marketing Cloud og tilhørende økosystemer, Salesforce, SAP eller andre enterprise løsninger.
  • Erfaring med implementering av Martech/CRM-løsninger og teknisk drift av tilsvarende løsninger.
  • Har flere års erfaring med systemarkitektur og integrasjonsløsninger.

 

Hva får du av oss?

  • Mye ansvar, store utviklingsmuligheter og en hverdag med spennende utfordringer.
  • En svært spennende kundeliste.
  • Et arbeidsmiljø der kulturen er bygget rundt lagarbeid. I Oculos er alle like viktige.
  • Organisasjon med stor faglig kompetanse på et bredt spekter av tjenester.
  • Konkurransedyktige betingelser etter erfaring og kvalifikasjoner
  • Oslos råeste kontorlokaler i Kongens gate
  • Faglig påfyll innen kommunikasjonsfaget gjennom Ahead-akademiet.
  • Fleksibelt omkring arbeidstid og -sted

Om Oculos

Oculos er en del av det Aller Media-eide byrånettverket Ahead Group Norway AS. Byrået spesialiserer seg på personalisert kommunikasjon ved å omsette innsikt, data og teknologi til kreativ, relevant og sømløs kommunikasjon som engasjerer, konverterer og samtidig bygger lojalitet.

 

 

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Henrik Sandberg, Martine Holen eller Øystein Guneriussen
Kontaktpersoner:

Henrik Sandberg

Daglig leder og rådgiver

907 39 816

henrik@teft.no
linkedin icon

Martine Holen

Prosjektleder og innholdsprodusent

452 99 838

martine@teft.no
linkedin icon

Øystein Guneriussen

Rådgiver

452 84 709

oystein@teft.no
linkedin icon