Oculos søker løsningsarkitekt CRM

Oculos er Norges ledende miljø innen CRM, Loyalty og Marketing Technology og jobber med kundedialoger, kundeklubber, bonusprogram og marketing automation.

Vi spesialiserer oss på personalisert kommunikasjon ved å bruke innsikt, data og teknologi til å lage kreativ, relevant og sømløs kommunikasjon som engasjerer, konverterer og samtidig bygger lojalitet. Våre tjenester innebærer alt fra rådgivning, prosjektledelse, utvikling, implementering til drift og analyse.

Oculos har en unik kombinasjon av techkunnskap, innsikt og analyse, og markedsføringskompetanse. For tiden opplever vi høy etterspørsel og rask vekst. Vi har derfor behov for å utvide vår avdeling for Teknologi og Innsikt, og ser etter en dyktig og engasjert Løsningsarkitekt CRM. Vi søker en person med god teknisk løsningsforståelse i kombinasjon med forretningsforståelse, som ønsker å bidra til at vi leverer markedsledende løsninger til våre kunder.

Hva skal du jobbe med?
Stillingen som Løsningsarkitekt CRM er en del av Oculos’ avdeling for Teknologi og Innsikt. Her vil du jobbe strategisk på tvers av hele kundeporteføljen vår og du vil jobbe tett sammen med tech-teamet, rådgivere og prosjektledere i arbeidet med å gi gode råd og forløse god teknologiarkitektur i våre kunders CRM-strategier.

Hovedfokus og ansvarsområder vil være:

  • Ansvarlig for CRM løsninger og løsningsarkitektur
  • Kartlegge og løse tekniske behov for våre kunder
  • Samarbeid om arkitektur med andre tilgrensende områder/systemer
  • Sikre at vedtatt arkitektur, tekniske standarder og retningslinjer følges
  • Delta i kundemøter og prosjekter hvor du vil være et teknisk bindeledd mellom tech-teamet, rådgivere/prosjektledere og Oculos sitt salgsteam
  • Bidra inn i kravstillingsprosess og estimering
  • Forvaltning og videreutvikling av CRM løsningen

Dette er en spennende rolle med store utviklingsmuligheter for deg som ser mulighetene og fordelene med datadrevet og personalisert markedsføring.

Vi ser for oss at du:

  • Har god forståelse og erfaring med tekniske plattformer for kundedialog/CRM
  • Har dyptgående kunnskap om CRM løsninger og løsningsarkitektur
  • Har relevant utdanning
  • Har solid erfaring og kan vise til dokumenterte resultater
  • Har høy gjennomføringsevne
  • Er en god teamarbeider
  • Har interesse for hvordan man skaper god kommunikasjon som virker

Personlige egenskaper:

  • Initiativrik og engasjert
  • Strukturert og opptatt av detaljer og kvalitet
  • Løsningsorientert, lærevillig og fleksibel
  • Ønske om å utvikle deg selv, kollegaer og et selskap i vekst
  • Ønske om faglig utvikling innen MarTech, CRM og løsningsarkitektur

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Christelle Haug eller Veronika Jakobsson
Kontaktpersoner:

Christelle Haug

Rådgiver

993 67 492

christelle@teft.no
linkedin icon

Veronika Jakobsson

Fagansvarlig prosjektleder

452 49 697

Veronika@teft.no
linkedin icon