OBOS søker SOME-ansvarlig kjøpesenter

Vil du jobbe med å skape innhold som fører til engasjement og resultater i sosiale medier?

OBOS satser stort på vårt markeds- og kommunikasjonsmiljø og nå er vi på jakt etter en SOME-ansvarlig som skal skape engasjement i sosiale medier for kjøpesentrene våre. Dette er et engasjement på 6 måneder som vil åpne opp for nye muligheter, både i og utenfor selskapet.

Som vår SOME-ansvarlig får du ansvar for å produsere, optimalisere og distribuere innhold i sosiale medier for de seks OBOS-eide kjøpesentrene Lambertseter, Manglerud, Tveita, Oppsal, Sandaker og Holmlia Senter. Gjennom engasjerende og relevant innhold i sosiale medier skal du drive relevant trafikk og sørge for at vi når de kommersielle målene våre.

Vi ser etter deg som er oppdatert på de nyeste trendene og som syns det er gøy å teste ut nye idéer i sosiale medier. Vi tror du har jobbet noen år med sosiale medier, eller at du har noe erfaring med markedsføring, innholdsproduksjon eller kommunikasjon. Det viktigste for oss er at du ønsker å jobbe med å skape inspirerende innhold og at du ser verdien og nytten av å bruke innsikt og data for å måle effekten av og optimalisere det du skaper og deler.

Arbeidsoppgaver:

  • Produsere, publisere og optimalisere innholdet i de sosiale kanalene, både video, tekst og bilder
  • Utarbeide innholds- og publiseringsplan på tvers av de sosiale kanalene
  • Trafikkovervåking, effektrapportering, analyse og A/B-testing av konkrete tiltak og innhold
  • Analysere, overvåke, drive og moderere de sosiale kanalene for kjøpesentrene

Bakgrunn:

  • Høyere utdannelse innen tekst og kommunikasjon, multimedia eller markedsføring.
  • Profesjonell erfaring med produksjon og annonsering på Facebook
  • Kjennskap til verktøy som Facebook Business Manager, Sprout og Google Analytics
  • Erfaring med digital innholdsproduksjon, inkludert redigering og bearbeiding av film og bilder til ulike sosiale kanaler
  • Kjennskap til kjøpesenter/varehandel ser vi på som en stor fordel

Personlige egenskaper:

Du er en entusiastisk lagspiller som elsker å være en del av et større team, samtidig som du trives med å jobbe selvstendig. Du håndterer strategiske så vel som operative oppgaver på en strukturert måte, og du er proaktiv og god til å se muligheter for forbedringer som har kommersiell verdi. Du kommer til å jobbe sammen med mange motiverte kolleger på tvers av avdelinger, fag- og ansvarsområder.

Vi tilbyr:

  • Stort læringsutbytte. OBOS er Norges største kompetansehus innen eiendom. Hos oss får du mulighet til å utvikle din kompetanse og oppfylle din karrieredrøm
  • En jobb med mening. Samfunnsengasjementet, og hjertet OBOS har for byene våre, er noe av det som gjør ansatte stolte av å jobbe her
  • Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver. Et hyggelig og innovativt miljø med høyt faglig nivå, gir deg gode muligheter til å forme din egen hverdag
  • Fleksibel arbeidshverdag. OBOS investerer i egne ansatte og tilbyr goder som fleksitid, sommertid og hjemmekontor ved behov.

Stillingen rapporterer til Markedssjef Næringseiendom. OBOS ønsker seg en kandidat på plass i desember, så vi setter pris på å motta søknaden din så snart som mulig.

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Elisabet Rye eller Martine Holen
Kontaktpersoner:

Elisabet Rye

Rådgiver

915 47 093

elisabet@teft.no
linkedin icon

Martine Holen

Prosjektleder og innholdsprodusent

452 99 838

martine@teft.no
linkedin icon