Norwegian søker Creative Services Manager

Vårt interne kreative team er lite i antall, men fullpakket med flinke og engasjerte folk. Det vi trenger på plass raskt, er en Creative Services Manager; en lederrolle som skal hjelpe oss å organisere og bringe kreativ produksjon til liv; være seg strategiske utfordringer som løses kreativt, tilpasse og optimalisere overordnede konsepter til kanal eller mindre ad hoc produksjoner.

Denne stillingen vil rapportere til VP Brand and Marketing Communication. Du vil være en del av avdelingen som er ansvarlig for merkevare, konsepter, innhold og produksjon, hvorav du vil være overordnet ansvarlig for sistnevnte. Den ideelle kandidaten er proaktiv, strukturert og med sterk gjennomføringsevne. Du er god på å bygge relasjoner, er strukturert og kan manøvrere i og stå stødig i komplekse prosesser og på tvers av mange ulike kontaktpunkter.

Dine viktigste oppgaver er:

  • Lede og utvikle teamet
  • Være ansvarlig for produksjon av markedsmateriell på tvers av Norwegians egne og betalte kanaler
  • Samarbeid med eksterne leverandører av kreative konsepter, med ansvar for ferdigstilling av uttak og produksjon
  • Sikre kvalitet og helhetlig tilnærming av alle kreative uttak
  • Arbeidsprosesser, effektivisering og automatisering av produksjon, oversettelser m.m.
  • Budsjettansvar for intern og ekstern produksjon, på tvers av alle kanaler

Vi ser etter deg som har erfaring fra liknende rolle hos en (internasjonal) merkevare eller fra reklamebyrå. Du har kanskje jobbet som prosjektleder, teamleder, kreativ leder eller liknende. Du må beherske en arbeidshverdag hvor det meste sies og skrives på engelsk, og ditt nåværende team er internasjonalt. Du er en stødig personalleder og har erfaring med å jobbe med design, tekst og markedsføring. Fagbakgrunn og ledelse av produksjon til ulike kanaler er en fordel. Det viktigste for oss er at du har et godt øye, har relevant erfaring og er en forretningsorientert og engasjert person som trives i et hektisk, internasjonalt arbeidsmiljø med mange kontaktpunkter internt og eksternt.

I Norwegian vil du ha goder som

  • Ansattfordeler med ID billetter til ansatte
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Positivt og spennende sted å jobbe i en internasjonal organisasjon
  • Utfordrende, variabelt og dynamisk miljø
  • Kjempefine kollegaer som alltid streber mot godt samarbeid og gode resultater

Hvis både din organiserte og kreative side sprudler ved tanken på å jobbe med oss, vil vi at du skal søke nå. Oppstart i stillingen er i løpet av juni måned, og vi vil derfor håndtere alle søknader fortløpende. Bli med oss videre på reisen!

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Elisabet Rye eller Ole Janzso
Kontaktpersoner:

Elisabet Rye

Rådgiver

915 47 093

elisabet@teft.no
linkedin icon

Ole Janzso

Partner og rådgiver

977 74 771

ole@teft.no
linkedin icon