North Kitchen søker Digital Marketing Lead

Går du med en drøm om å få være med å bygge noe helt unikt og bærekraftig fra start? Motiveres du av muligheten til å sette retningen for hvordan vi kommuniserer i våre digitale kanaler? Da er du kanskje vår nye Digital Marketing Lead.

North Kitchen skal sette en ny norm for hva et kjøkken er. Vi skaper fremtidens kjøkken, der bærekraft og teknologi spiller hovedrollene. Vi er et selskap som setter innovasjon, design, kundereise og bærekraft i første rekke, og vi skal bygge et lag som brenner for å skape det som vil revolusjonere folks opplevelse av kjøkken. 

Våre kunder skal oppleve en sømløs kundereise, som både imponerer og inspirerer. Tilbudet vårt skal skreddersys til hver enkelt forbruker, og kommunikasjonen skal være personlig med et hint av WOW-faktor. Vi står i startgropen av det som skal bli en norsk suksesshistorie – og nå ser vi etter en dyktig og engasjert Digital Marketing Lead til en sentral rolle i selskapet vi mener er Norges mest innovative start-up innen interiør og design. 

Om rollen som Digital Marketing Lead

Til rollen som vår Digital Marketing Lead ser vi etter en selvgående og erfaren digital markedsfører med stor interesse for å bygge merkevare. Du vil jobbe i både betalte og organiske kanaler, som bestiller ut mot byråer og i tett samarbeid med selskapets kreative leder. 

Her vil du få det overordnede ansvaret for å bygge vår digitale markedsføringsstrategi, implementeringen av denne og det daglige ansvaret for gjennomføringen. Du vil jobbe med hele kundetrakten og generere leads til 1:1-kommunikasjon. Gjennom målrettet, digital kommunikasjon og kontinuerlig optimalisering basert på analyse og innsikt, skal du skape oppmerksomhet og øke kjennskapen til North Kitchen på det norske, og etterhvert, internasjonale markedet. Du skal selv være med å utvikle og forme din egen rolle etter behov og hvilken kompetanse du og de andre i marketing-teamet har.

I denne rollen vil du arbeide i et team med eksperter innenfor kommunikasjon og design, og dere vil være med på å avgjøre hva som skal gjøres internt og når det er nødvendig å benytte byråer (eks. reklame, produksjon og media). 

Siden North Kitchen er en start-up jobber vi alle operativt og bidrar der det er behov med en positiv holdning til co-creation. Du må derfor kunne jobbe operasjonelt samtidig som du evner å løfte blikket og tenke strategisk for å utvikle ansvarsområdet ditt over tid.

Her kan du lese mer om gründeren og ambisjonen til selskapet

Erfaring

Vi tror du har jobbet noen år i byrå eller markedsavdeling og at du har god kjennskap til inbound marketing, både i organiske og betalte kanaler. Du er god på skape, AB-teste og optimalisere markedsbudskap og har kjennskap til noen av de følgende verktøyene; Google Analytics, Google Ads, Facebook Business Manager og andre publiseringsverktøy. 

Du må være trygg på å kunne bygge en strategi fra scratch, muligens med bistand fra et byrå, og være selvstendig nok til å finne den arbeidsmetoden som fungerer best for deg for å skape beste mulige resultater. Du er analytisk anlagt, og er vant til å ta databaserte beslutninger. Du vil dessuten være en viktig sparringspartner for vår kreative leder når det gjelder innhold og budskap, så erfaring med innholdsproduksjon vil bli sett på som en stor fordel.

Du føler deg aldri utlært og motiveres av ny læring og holder deg oppdatert på kommunikasjonstrender. Det er viktig at du har en god kommersiell teft og at du blir like godt kjent med merkevaren som du er med din bestevenn. 

Personlige egenskaper

I North Kitchen har vi til felles at vi er opptatt av bærekraft og miljø. Vi er klare til å brette opp ermene, har en egen drive og trives med å ha ansvar for vårt eget område. Hos oss jobber vi målrettet, resultatorientert, strukturert og metodisk for å oppnå høy kvalitet på det vi skaper. 

I en dynamisk hverdag med høyt tempo er det viktig at evner å jobbe strukturert og er flink til å prioritere oppgaver. Du må trives med å jobbe både selvstendig og i team – og du er en lagspiller som liker å gjøre andre gode. Som person er du en initiativtager som evner å drive prosjekter og prosjektdeltakere fremover gjennom strukturerte planer, gode samarbeidsevner og effektive prosesser. 

Er dette noe du kjenner deg igjen i? Og er du attpåtil leken, engasjert, åpen til sinns og glad i å ha det gøy på jobb? Da tror vi du passer veldig godt inn hos oss.

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Martine Holen eller Anna Blom Rian
Kontaktpersoner:

Martine Holen

Prosjektleder og innholdsprodusent

452 99 838

martine@teft.no
linkedin icon

Anna Blom Rian

Rådgiver

900 73 999

anna@teft.no
linkedin icon