Nepa søker prosjektleder/kundeansvarlig (Engasjement)

Som prosjektleder og kundeansvarlig i Nepa vil du være ansvarlig for daglig kontakt med noen av våre største kunder, samt at du også vil bli involvert i ulike andre prosjekter – lokalt og internasjonalt.

Du vil få prosjektansvar og håndtere kundedialogen fra a-å mot «dine» kunder. Dette vil bl.a. innebære:

  • Innsalg/oppsalg og utarbeidelse av ulike tilbud basert på kundens innsiktsbehov. Innebærer tidvis også innsalg mot nye og potensielle kunder.
  • Oppstart av nye innsiktsprosjekter i samarbeid med kunde og vårt interne produksjonsapparat
  • Sikre fremdrift på kundeleveranser gjennom koordinering av ulike interne ressurser – på tvers av vår globale organisasjon
  • Løpende håndtering av prosjektrelaterte forespørsler og rådgiving mot kunde
  • Presentasjon av resultater for kunde – ofte sammen med en dedikert analytiker
  • Oppfølging i etterkant av kundeleveranser

Ditt hovedfokus vil til enhver tid være å sikre at vi leverer innsikt som svarer på våre kunders uttalte forretningsmessige utfordringer. Du vil naturligvis få opplæring og følges tett av erfarne og dyktige kollegaer innen våre fagfelter, og du vil sannsynligvis styrke dine analytiske evner og kommunikasjonsegenskaper gjennom læring i hvert prosjekt du gjennomfører.

Din profil og personlige egenskaper

Vi ser etter deg som liker å holde styr på operative detaljer i et prosjekt, men samtidig evner å forstå helheten i våre kunders utfordringer – både utfra et kommersielt og analytisk perspektiv. Du er flink til å bygge relasjoner, og trives i grensesnittet mot kunde – enten det er å diskutere forretningsmessige utfordringer eller presentere en ferdig rapport. Vi ser gjerne at du har erfaring fra marketing research- og/eller retail fra tidligere, men det er ingen forutsetning. Som person er du selvstendig, positiv, utadvendt og løsningsorientert. Samtidig ligger det i stillingens natur at du må være strukturert, grundig og ansvarsbevisst. For å lykkes i rollen mener vi også det er viktig at du er ydmyk, god til å samarbeide med andre og at du legger stolthet i å yte god service.

Kvalifikasjoner:

  • Du er utdannet på bachelor- eller masternivå innen markedsføring, strategi, statistikk/analyse, økonomi eller lignende, men relevant arbeidserfaring kan erstatte manglende formell utdannelse
  • Du er en dyktig prosjektleder, og ideelt sett har du fra 1-3 års erfaring med kunderelatert innsiktsarbeid eller annet arbeid av rådgivende art. Innsiktserfaring fra kundesiden er også meget relevant
  • Godt kjent med MS Office som arbeidsverktøy (spesielt Excel), og har gjerne kjennskap til SPSS.
  • Flytende i norsk og engelsk – både skriftlig og muntlig. Spesielt viktig med god skriftlig norsk. Engelsk er vårt konsernspråk.
  • Du deler våre kjerneverdier – lidenskap, nytenkning og samarbeid

I Nepa vil du jobbe med Consumer Science og blir del av et dynamisk miljø i krysningspunktet mellom teknologi, research og «big data». Du blir del av et internasjonalt selskap i sterk vekst med globale ambisjoner, tidsriktige produkter og store merkenavn på kundelisten – norske og internasjonale. Du vil få en sentral rolle på det norske kontoret og muligheten til å utvikle deg i takt med selskapet da vi skal vokse oss mye større i det norske markedet. Det er også stort rom for faglig utvikling ettersom det er mye fokus på kompetanseutvikling internt – både med tanke på spesialisering, men også på tvers av fagområder.

Stillingen er et års engasjement med gode muligheter for rett person. Vi håper at du kan starte 1. august. Søk i dag, vi vurderer søkere fortløpende og har mål om en effektiv prosess.

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Ole Janzso

Kontaktpersoner:

Ole Janzso

Ole Janzso

linkedin icon

Partner og rådgiver

977 74 771

ole@teft.no