NAF søker digital markedsfører

Norges Automobil-Forbund (NAF) er Nordens største interesseorganisasjon og vi jobber med mye mer enn bare veihjelp. Vi har som mål å bli enda flinkere til å fortelle om alt det spennende arbeidet vi gjør og hvorfor det er smart å være medlem hos oss. For å lykkes med våre ambisjoner må vi ha dyktige folk som utvikler kampanjer, materiale og kommunikasjon i toppklasse. Derfor søker vi en allsidig og kreativ digital markedsfører som vil bidra til å styrke NAFs posisjon nå og i fremtiden.

Vi ser etter deg som får innhold og artikler til å leses og deles i på nett. Enten det er gjennom annonsekampanjer i eller utenfor sosiale medier. NAF produserer både råd til forbrukere, redaksjonelle saker og innhold direkte knyttet til våre tjenester og vårt arbeide, og du vil ha en viktig rolle i å skape trafikk gjennom tilpasninger, publisering i SOME, annonsekampanjer i Google og oppfølging av resultater i bl.a. Google Analytics. I det daglige vil du jobbe i et miljø bestående av flinke innholdsprodusenter og digitale markedsførere.

Derfor ser vi etter en idérik, resultatorientert person som har stor lidenskap for jobben. For å lykkes i denne rollen må du være analytisk, like å jobbe strukturert og ha teft for kommersielt innhold i sosiale medier.

Du vil jobbe med allsidige oppgaver på tvers av NAFs resultatområder og eksterne byråer, og du jobber innsiktsbasert for å oppnå resultater.

Du er markeds- og kundeorientert og har en naturlig innebygd «what’s in it for me»-sensor på vegne av kunden.

I NAF setter vi offensive mål og det er viktig at du trives med operative oppgaver som gjør at hjulene går rundt. Å jobbe i team faller deg naturlig, du holder oversikt i en hektisk hverdag og evner å drive prosesser på tvers av teamene.  Det aller viktigste når du jobber med digital markedsføring hos oss, er at du ønsker å gjøre en forskjell.

Ansvarsområder:

  • Bidra til å legge og gjennomføre kortsiktige planer og langsiktige strategier
  • Planlegge, gjennomføre og eie digitale kampanjer i NAF
  • Sette opp, håndtere og optimalisere kampanjer i samarbeid med byrå og performance spesialist
  • Ha hovedansvar for SoMe på tvers av våre tverrfaglige team
  • Være en kreativ bidragsyter for NAFs digitale kommunikasjon og kanaler for å skape økt engasjement og respons
  • Måle, analysere og rapportere effekten av gjennomførte aktiviteter og kontinuerlig optimalisere ut ifra dette
  • Ha tett kontakt med mediebyrå

Vi tror du har:

  • Fullført høyere utdanning
  • Solid erfaring med å skape kommersielle resultater i digitale kanaler
  • Erfaring med og behersker følgende verktøy: Google Analytics, Facebook Ads Manager, Smartly
  • Kjennskap til Google Ads, programmatisk annonsering, remarketing, SEO er en fordel
  • Erfaring med digitale medier både fra operativt og strategisk side.
  • Sterk kommersiell teft og forretningsforståelse

 

Du liker å ha det gøy på jobb, hjelpe andre og dele din kompetanse. I dette fagfeltet skjer ting fort, så en god dose nysgjerrighet og lærevilje er viktig. Du er engasjert, proaktiv og en som tør å utfordre det etablerte.

Du får jobbe med en av Norges sterkeste merkevarer, en stor medlemsportefølje og tjenester som er viktige i folks hverdag og ferie. Vi kjemper for en bedre hverdagsreise ved å jobbe med blant annet trafikksikkerhet nasjonalt og lokalt, samt politisk påvirkningsarbeid. Vi tilbyr medlemmene og kundene våre produkter og tjenester som veihjelp, juridisk rådgivning, verkstedtjenester, billån og forsikringer.

Hos oss får du en spennende jobb i et dynamisk arbeidsmiljø med høyt fokus på faglig og personlig utvikling. Du vil få stor påvirkningskraft, stort handlingsrom og godt med takhøyde.

Vi jobber i tverrfaglige team etter agil modell, og du vil få utfordrende og meningsfylte arbeidsoppgaver. Våre ansatte får stor frihet og teamene jobber etter egendefinerte mål (OKR). Sammen sørger vi for å nå NAFs ambisjoner.

I NAF vil du jobbe med sosiale og hyggelige kolleger i et svært godt arbeidsmiljø. Du vil få opplæring og oppfølging, og vårt mål er at du raskt blir selvstendig og trygg i rollen.

Det er viktigere at du har relevant erfaring enn lang erfaring, og vi vil vurderer både erfarne markedsførere og unge talenter med et par års erfaring.

Stillingen er et engasjement med varighet på 6 måneder, og oppstart omgående. Vi vil derfor vurdere alle søkere fortløpende.

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Elisabet Rye eller Ole Janzso
Kontaktpersoner:

Elisabet Rye

Rådgiver

915 47 093

elisabet@teft.no
linkedin icon

Ole Janzso

Partner og rådgiver

977 74 771

ole@teft.no
linkedin icon